Dagen so far

En vecka kvar nu och en dag, eller denna dagen ar snart slut och jag aker tidigt nasta fredag sa, vi sager en vecka :) Sa vad har hant idag? Har jobbat hela langa dagen. Sopat alla golv pa nedervaningen, lekt me tjejen, blivit nerspydd, lekt med killen, sett julkalendern, forsokt fa med nagon pa bio utan att lyckas :P

Jobbar aven hela dagen i morgon, och babysiter pa lordag. Sa i morgon kvall vill jag ga ut! Far val se fall det kan ga min vag :)

Nej far sluta for den har gangen, kanske uppdaterar senare

Pussigull o nyp i stjarten :P

18.30 Pyret is back

Fy fan va trakigt jag har. Ingen som kan ga pa bio idag, eller vill. sanna jobbar, Harriet ska snacka med Deidre, Stina har matlagningskurs, Linnea far jag inte tag i och Lisa jobbar till 7 :( Vill gora ngt idag, vill inte sitta hemma. Satt ju hemma igar for att jag babysat och i mandags var jag hemma, for jag ids inte gora ngt! och idag vill jag gora ngt, men ingen annan som vill! :/

Hmm vad ska man gora da, lagga sig och sova. Klockan ar 18.30, ingen bra ide!
Nej jag far val forsoka fa tag i Linnea.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman åh vad det kändes i hjärtat när du tala om att du aldrig var i pepperkaksbunken hemma.Men jag kan nästan svära att du också var där,men vad gör det om hundra år.Det hördes till att ni barn skulle gå och nalla lite pepparkaksdeg i skafferiet det var lite mysigt.Så lilla gumman det gjorde ingenting att även du tog lite deg. Här hemma är det regnigt och blåsigt omkring 7 grader varmt helt sjukt det skall vara minusgrader nu ju.Ha det så bra Många Bamse Kramar från Mamma och Lasse.Sköt om dig Love You.

2006-12-14 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback