fan fan fan

Landa i Sverige igår, en timme försent :/ Men jag landa i alla fall och fick se mina kära mamoo och lillasyster :D Var jättekul att komma tillbaks till kära Sverige.
Vi åkte hem till Lasse och åt mat Lax, pressad potatis och jätte god sås :D Sen åkte vi till Liseberg, jul pa Liseberg Mysigt! Men när vi kom till bilen var det inte sa jävla mysigt längre. Visa sig att någon jävel Har slagit in ena bakdörrs rutan och snott min resväska, med ALLA mina julklappar. Rolig jul! Hade även mina sparpengar där i. Blir så jävla SUR, dom har lixom inte snott bilstereon som är värd typ 5000:- Idioter! Hoppas dom får en trevlig jul...

Annars är allt toppen, känns underbart att vara tillbaka i sverige :D Var på krogen igår med Em och Emma =) Gök och gänget var där oxå. Det var roligt att träffa alla igen, ses ju på måndag oxå pa CASA, Party Party

Nej nu får jag sluta, återkommer!

Puss o smek

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men shiiit störda människor det finns ju... surt att allt det försvann :( vi kanske synes på Casa :P kramar

Postat av: Walle

ok?...

2006-12-23 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback