Forsenat :S

Ja da var man pavag hem, snart dar nu :) Men planet ar forsenat med 45min :/ sa jag far sitta och vanta annu langre an jag skulle.

Blev vackt kl fem i morse :) Tanx Wallentin :P Snozza lite till nasta halv sex, da gick jag upp kladde pa mig at lite frukost. Sen kom taxin klockan sex. Sa bar det av till flygplatsen, inga problem med att checka in, forutom att jag hade overvikt, men jag behovde inte betala. Sa det var ju bra :)

Landade i Dublin runt 8.15 sa var det bara att hamta bagaget och vanta en halvtimme pa att fa checka in [a nytt :S Och nar jag checka in nu sa hade jag 15.7kg i vaskan, man far ha 15 sa jag hade inte overvikt :) Skont att slippa betala pengar pa det, hehe. Fick ju betala taxin i morse, eller jag fick pengar av mamman till det, fast jag fick tio och det gick till sjutton, men men!

Sitter har nu och vantar da som sagt, har atit en smorgas som jag hade med mig och en klementin :P smarigt.

Flygvarden vi hade pa planet fran cork var sa bog assa han var jatte sot, och sa bogig. Han hade en tomteluva pa sig, hur gulligt ar inte det da?

Nar jag kommer till Sverige sa hamtar mamoo mig pa flyplatsen for Lasse ar hemma och lagar mat, han ar sa snaller :P Hoppas det blir nage gott, men det tvivlar jag inte pa. Ah jag ar sa GLAD att fa komma hem, igar var jag helt excited sa jag kunde inte somna, aven fast jag och Ursula delat en flarra vin :P Somna vid typ halv ett. Sa det blev inte sa mycket somn i natt, men men Vtf pa det :D Blev ju vackt av kara Wallentin sa, de kopenserar min somn, hehe

Vaderprognos:
Dublin:
Jattefint vader, soligt och klart. Vet tyvarr inte hur mangar grader det ar, har inte sett nagon termometer och jag har inte varit ute, men kan chansa pa en 7c cirkus
Cork: I morse nar jag vakna var det 3c och lite kyligt ute, runt sex-tiden. Men det var fint vader sag man, klart och ingen dimma :)

Alla julklappar ligger i vaskan och vantar pa sina agare :) Har aven med mig klader fran mi hotsmum till lille Theo, hoppas det ar nagot du tycker om syrran, tog sant jag tror du kan satta pa honom :P

Om inte mitt plan varit forsenat sa hade jag gatt och stallt mig i ko for typ tio minuter sen, men nu ar det forsenat sa darfor kan jag sitta har en timme till. Men sa lange lar jag inte sitta, fett dyrt att sitta har 1€ = 10min. Billigt... NOT! 

hmm fick precis lagga i mer pengar, la i 1€ hitta inget annat, sa nu far jag sitta tio minuter till. Aja far val surfa lite, ar ju klar har :)

Hors nar jag kommer till Sverige, om forhoppningsvis 3.5h :D

Pussar o kramar fran eran alldeles egna, speciella Pyret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback