Grilled chicken and roastpotatoes & Mjuk pepparkaka :P

Jobb, jobb, jobb :) Nej arligt talat sa jobbar jag inte ihjal mig, hehe. Annat var det i Sverige LER Borjade dagen med att stiga upp :D At frukost framfor julkalendern, coco-pops och grona applen, med socker och kanel :P Sen vi 10.45 borjade jag jobba, satt vid datorn en stund med lillkillen i knat. Sen gick vi och hamta lilltjejen pa skolan. At lunch, hot dogs och makaroner. Sen har jag sopat hela nedervaningen, strukit all tvatt, tvattat alla mina klader, lagat middag grilled chicken and roastpotatoes, gjort mjuk pepparkaka med lilltjejen. Linnea var har och sa hej da och lana datorn :) Sen har jag forsokt ta det lite lugnt oxa, hehe

I morgon ska jag till frissan, ska bli roligt att skamma bort sig lite :) Ni far se resultatet pa fredag, eller ni andra far se de nagon annan dag! Hoppas jag valt ratt nu :P hehe

Igar kvall tog vi en sista ol, eller jag drack cider. Jag och Linnea gick forst till en pub och tog en late. Sen kom Stina och strax efter Lisa och Harriet. Nar dom kom gick vi till en annan pub, som var stor men mysig tog en cider. Och vi halv elva akte jag och Linnea hem. Efter en Lyckad, trevlig kvall!

Somna gott :P

Sa tre dagar kvar, eller onsdag och torsdag. Kommer ju hem pa fredag :D Ska bli sa kul att komma hem och se alla. Assa det kanns helt sjukt. Jag hade nastan IG i Engelska B. Och nu bor jag pa Irland och pratar Och forstar Engelska varje dag. Det ar sa sjukt! Stolt som fan over mig sjalv :P Och jag har varit borta fran min familj alla mina underbara vanner och alla andra jag kanner i tva mander. Fatta va grymt! Jag har varit fran Sverige i tva manader. Inte for att jag saknar det, saknar bara: Manniskorna, maten, Svensk radio, IKEA (men det far vi i Dublin snart), Lakris, Svenska TV-program. :D Sa jag overlever ju alltsa har.

Bella va glad jag blev nar du hade skrivit, borjade nastan tro att du glomt bort mig :( ska bli sa kul att traffas igen. Har sa mycket att beratta. Du MASTE komma och halsa pa mig :P Jag ringer sa fort jag ar pa Svensk mark, sa var beredd me telefon :P Va roligt att det gar bra for dig. Och att livet rullar pa utan bekymmer. Sa ska vi ha en reunion pa juldagen eller? Casa --> Julskinka-macka --> Trangt i sangen --> "jag sover hos mamma" haha Minns du ? Det var helt super-perfekt-bra-juldag! Saknar dig som tusan! Men tre dagar kvar :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback