Helgen

Fredag jobba jag till 17.30. Dagen rulla val pa som vanligt. Tog med mig barnen pa bussen in till stan, dar jag skulle traffat Linnea med lillkillen, men hennes andra kille hade blivit sjuk, sa hon var tvungen att vara hemma. Sa jag akte in och kopte mig ett par strumpbyxor. Sen akte vi tillbaka igen. Gjorde inte sa mycket mer. Lekte lite med lilltjejen och mala lite.

Pa kvallen skulle vi ut. Samling utanfor Penneys kl atta. Fick skjuts av min Hostmum. Val inne i stan ringde Sanna och gissa vad? Jo dom var sena :P Men Stina var inne sa hon och jag gick till Old Oak och vanta pa dom andra tjejerna. Sen gick vi hem till Soren och motte dom andra. Dar var vi inte sa lange. Kanske en tmme eller tva. Sen skulle vi till Billy Morgans och sjunga karaoke :D Vi visste inte sakert vart det lag, men hade fatt en vagbeskrivning. Nar vi var i narheten, trodde vi fraga vi nagra killar utanfor en pub, och gissa? Puben finns inte langre, nerlagd Borta foralltid! Sa det blev ingen karaoke :( Vi gick till Waxys istallet och dansa lite, tog en cider. Sen skulle vi till ett diskotek eller nagot, men vi trottna sa vi akte hem, och lade oss.

Idag skulle vi, som vanligt ga upp tidigt och aka till stan och shoppa. Jag och Harriet vakna vid halv tolv. Da gick vi typ ner och kaka frukost, sen kom Lisa. Sa akte vi in till stan typ vid ett kanske hehe. Kopte en del iaf: En fleecetroja (superskon & Varm!) ett par skor (superskona) en halsduk, hehe :D Necesar och tva Bh:ar sa nu har jag shoppat :) Sen akte vi hem till Harriet och laga mat, kyckling och wokgronsaker och ris, smaskens. Vitloksbrod ocksa :P Vi har hyrt en film oxa, den nyaste American Pie, inte band camp. Det har kommit ytterligare en. Fattar inte varfor dom inte kan sluta efter en, eller hogst tva A

I morgon ska vi pa bio, Holiday :D den ar nog superbra, hoppas vi hehe. Pa dagen ska vi nog in till stan, igen. Jag maste handla lite infor mitt julbak nasta vecka haha. Vi var inne pa en jattemysig affar idag, Cinnamon Cottage. dom hade jatte mycket goda saker, eller det sag valdigt gott ut iaf!

Nej nu far jag sluta, Puss och go'natt

Hej!

01.29
(Pyret) Harriet ar paslakanet for litet?
(Harriet, Allvarlig)Nej, det ar tacket som ar for stort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, flygresan gick bra, Miami var galet coolt, och nu ar jag hos min moster, har precis surfat :) Snart blir det utgang, min mosters man har syster som ar po besok och kommer ifran NewYork, och hennes barn ar har som jag ska go ut med galet kul :) btw 35 plusgrader har... Pussokram /Walle

2006-12-10 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback