Lussekatter & shopping

Hemresan narmar sig med stormsteg :) Julklapparna ar kopta allihop, bara tva kvar som jag fixar i Sverige :P Gott att vara klar med allt.

I dag har jag bakat Lussekatter, hade kunnat ha lite mer saffran. Men annars gick dom nog att ata, nagra blev lite harda bara. Ska gora pepparkaksdeg i kvall sa jag kan baka i morgon :P Har aven varit inne i stan idag, kopt mig en jeans kjol, jatte snygg :) Fick pengar av min hostmum innan jag akte in till stan, Hon tyckte jag jobbat sa mycket pa sista tiden. Man tackar :D

Prata med mamoo idag oxa :) och med Petra. Alltid lika trevligt att prata med nagon hemifran :P Kopte aven en liten julklapp till mitt gamla jobb idag, till "mina barn".

Nu ska vi snart ata middag, idag blir det  kyckling med brocoli och grejer med ris :) Svingott!
Jobbar lite ikvall oxa, eller jag hjalper till att lagga barnen. Sen ska jag in till stan och traffa tjejerna, Lisa fyller ar idag :D Grattis Grattis!

Vaderprognos: Lite regn kom pa morgonen, sen var det uppehall. Kom nagra droppar sen pa em. Annars uppehall. Varmt! Inte sa manga grader 7c

Pussar


Kommentarer
Postat av: Ramona

Du bara handlar hela tiden. Du har ju tur att inte mamma är där då hade hon inte vart glad xD HAHA ;D

2006-12-13 @ 14:53:40
Postat av: Mamma

Hej ja det är inte så många dagar kvar till du kommer hem känns jätte kul att få hem dig. Sitter och väntar på Lasse han skall komma hit efter sitt jobb så åker vi och hämtar upp Christoffer och Jenny, vi skall ju åka och lyssna på Ramona en Luciakonsert i Skövde jätte kul kanske kommer man i lite mer i julstämning då förhoppningsvis.För tittar man ut så är det bara regn,regn,regn.TRÅKIGT jag vill ha snö.Ha det så bra många bamsekramar från Mamma och Lasse. LOVE YOU

2006-12-13 @ 16:07:14
Postat av: Alexandra

Kommer det bli kul o komma hem till sverige o fira jul? :P Vi får synas någon dag :P Bella har klarat teoriprovet föresten o sen så fåru sätta ut den som du sa i kommentarer te mig :P *fnissar* men vi höres tjejen! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback