Nedrakningen har borjat :D

Nu ar det bara sexton dagar kvar, sen ar jag hemma i Sverige :D Ska bli kul att komma hem och traffa alla, inte for att jag saknar er, hehe. Skoja bara, klart jag gor!

Har gjort en cheesecake idag, far se hur den smakar. Har ju aldrig gjort det forut, bara atit hehe. Lilltjejen hjalpte mig. Var i stan idag, igen. Kopte en jacka at Mamoo hoppas den passar nu. Och hoppas att jag far med mig den hem :D Annars far jag lamna den, sa far hon folja med och hamta den :P

Mamoo ringde idag :D Eller jag hade ringt henne sa ringde hon upp. Fick prata med syrran oxa, var ju evigheter sen sist. Det var roligt, saknar dig allt! Sen ringde Walle :D Han ar for soter.

Hade lillkillen pa morgonen idag, han fick titta pa julkalendern med mig, som alla dagar nastan hehe :D Blev moster (igen) igar kvall, en lite kille!

I morgon ar det heldag som galler. Men ikvall blir det puben med brudarna :P Prata precis med Sanna, det blir nog bara hon och jag i kvall, kasnke Linnea. Men men vi far kul anda :) Ska ju bara sitta pa puben och prata typ, hehe

Sag Flushed away igar, den var bra :) Skitrolig, hehe. Sa bra att jag glomde ata mitt godis, Lisa at det is :D

Vaderprognos: Jatte fint och varmt pa morgonen/fm. Soligt och bla himmel, sen kom regnet. SA har det regnat mesta delen av em. 8grader

X Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback