Ny frisyr :)

Hmm idag har jag varit hos frissan, ar Saa nojd :) Blev superbra, alldeles perfekt maste jag erkanna, Jag alskar det! Hoppas ni dar hemma tycker jag passar i det, syftar pa nagon speciell :P

Har jobbat nagra timmar idag oxa, gjorde pepparkaksdeg med lilltjejen forut, tankte vi kunde baka ut dom i morgon. Gjorde ju pepparkakor forra veckan, men de borjar sina :) Och jag gjorde mjuk pepparkaka igar, haha bara bakar slut pa deras saker.

Har varit ute pa en promenad med barnen idag oxa, lilltjejen hade med sig sin docka och vagn :) Sa gulligt! Ska in till stan i kvall, en sista gang med brudarna. Ska ta en cider eller nagot hehe. Har ju ett problem har, finns ingen vag i min familj och jag skulle kanske behova vaga min vaska, in case! Far se hur jag ska losa detta :S

Hant mer da? Vet inte. Haha Men jag aterkommer en sista gang i morgon, sen bar det av hemat!

Vaderprognos:
Svinkallt i morse, borjar bli vinter nu kanns de! 6.9c runt lunch tid. Dimmigt som satan just nu, hoppas det lattar till fredag annars kanske inte mitt plan lyfter :( Inget regn iaf, tredje dagen utan nu :)

XXX Pyret

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi hoppas att allt löser sig nu i flygresorna du ska göra imorgon ;) o att du vaknar i tid så att du hinner med :) *Fnissar* Du får ta kort oxå får du visa mig din nya frisyr ifall man inte hinner o säga hej under julen nu innan du drar tillbaka till din aupair... ska kanske till Casa den 25e dec...skaru dit kanske? men du får ha det super sålänge :) puss o kram

Postat av: Alexandra

Jajjemen... det får vi allt göra, har du din "svenska" mobil i svergie då? :P men jag ska försöka o dra till casa :D kramar

2006-12-21 @ 18:53:24
URL: http://aliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback