Puben :)

Wiie nu ar det femton dagar kvar :D Och sjutton dagar kvar till JulAfton :) Ni ser val pa julkalenderna, hoppas jag! hehe

Var pa puben igar kvall, med Sanna och Soren :) Det var trevligt. Och i kvall ska vi till puben, igen Jag, Linnea och Harriet. Vet inte om Lisa och Ellinor joinar, men det far vi val se i kvall. Ska motas utanfor Penneys iaf vid halv nio :D Min hostmum ska nog in till stan da, sa jag far sljuts, slipper ta bussen Tjihoo

Gjorde Cheesecake igar, vi at den idag efter middagen. Mina hostparents tyckte den var valdigt god :D Fick receptet pa Lussekatter fran syrran idag, sa jag ska gora dom nasta vecka. Ska forsoka gora Pepparkakor oxa, far se hur mycket tid jag har. Dom har ju inte pepparkakor och Lussekatter har. Dom har aldrig smakat det forut, ska bli intressant och se om dom vagar hehe

Brorsan ringde idag :D Han fraga vad jag holl pa med :P Hmm, I'm having the time of my life here ! :)
Min
hostmum fraga om jag sa till dig att Irland vantar pa dig, haha. Hon ar nog valdigt intresserad av att traffa dig, hon fragar typ en gang i veckan ifall du ska komma pa St.Patricks day haha

Vaderprognos: Valdigt fint pa morgonen/fm, ca 8c Bla himmel. Pa em blasigt och kallt

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman det är inte klokt vad tiden har gåt fort,det känns som om du åkte i typ förra veckan.Det skall bli skönt att få hem dig trots att du trivs där nere.Hoppas det går bra med pepparkaks-lussekattsbakande för dig.Men det är ju klart att det går bra du är ju min dotter hi hi..
Skall gå och lägga mig snart skall ju arbeta i helgen igen för Broder Lemu´r som är på kryssning.Eller fylleresa hi hi med "analintendenten" hi hi.Ja ja sov gott så hörs vi kanske redan i morgon innan jag åker till jobbet.Många Bamse Kramar från Mamma och Lasse.Ps jag prata med Lilian hon hälsa så gott hon blev så glad för kortet du hade skickat till henne.

2006-12-07 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback