Uppdatering

Julen är börjar lida mot sitt slut, alla klappar är öppna, och julskinkan äten :P Idag har jag köpt mig en digitalkamera :D Så nu lär det komma upp bilder här framöver. Ska bli roligt! Har test-tagit lite kort, blev riktigt bra kort. Ska även framkalla lite bilder på irland så jag kan göra ett album och ge bort till familjen där när jag slutar. Jag vet att jag är lite tidigt ute, hihii Är och hälsar på syrran nu, och lilla Theo och My =) Åker snart tillbax till Irland. Helt sjukt.

I måndags var vi på casa, fett kul! Eller tror det iaf, minss faktiskt inte så mycket, oops! Lovar Hariet, jag var fan fullare än en äggbulle :P

Igår såg jag på film med Marre, Gök och Em. Sen var jag och Em så snälla att vi körde folk till Lipz eller Em köre, jag var mer socialt umgange ;) Eftersom vi lämna folk på lipz halv ett kände vi att det fanns ingen anledning till att åka hem. Så vi åkte och tjuvtvätta bilen på shell :D hihii Sn gick vi runt och fönstershoppa lite och tog flumkort :) Sen hämta vi folket på lipz vid halv tre. Var fan inte hemma fören fem. Fatta trött idag efter fem timmars sömn *gäsp* De var bråk i bilen och grejer sen ville dom plötsligt till Lidköping och inte bara till grästorp. Sen blev vi stoppade av polisen. shiit, men det gick bra, inga böter den här gången :P

Puss hej
 


Kommentarer
Postat av: Lella

Hihi... du va inte lite full =P

Postat av: Din Kära Mamma

Det kändes så roligt att få träffa lilla Pyret igen efter så himla många veckor,att få krama henne.Men dagarna går så himla fort snart skall du åka tillbaka till din andra familj (suck snyft.Tur det finns telefon data sms så man kan hålla kontakten. Ha det så bra hos syrran glöm ej att ta många bilder med din nya kamera.Kram Mamma och Lasse.

2006-12-27 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback