Bada

Igar var vi pa puben, det var riktigt kul :) Traffade Harriet, hon var en trevlig tjej. Jag gick till Douglas, sen fick jag ju ga hem, usch det var trakigt att ga ensam, utan musik. saknar min jukebox :(  Maste ta med den nar jag kommer hem over jul, dor ju annars!

Em jag vet inte vad jag vill ha, hmm ingen aning. Men du kommer sakert pa ngt, Vad vill du ha?

Idag sov jag lange, hihii sen var jag inne i stan en snabbis bara, o kika lite :) Sen nu pa EM har jag varit o badat med dottern, Det var roligt :) Men har i Cork MASTE alla anvanda badmossa, ni vet en san dar ful som alla tanter i sverige anvander, for att dom inte vill bli blota i haret. Kande mig ganska lojlig i den, men ALLA hade en san, sa!

Har fatt ont i halsen :( Inge roligt, men det gar nog over snart, hoppas jag! Har kopt Strepsils sa, vi far val se hehe, Sen dricker jag Te hela dagarna.

Vaderrapport: 14grader, varmt ute. Molningt, kommer troligtvis regn senare!

Pa fredag kommer vi troligtvis hitta pa ngt, far se vad. O pa Lordag ska vi traffas pa Penneys :) Sen ska vi forsoka ga oa BIO ngn dag, vi ska se Borat . Men vi far val se hur det blir.

Pa sondag dag, ska jag visa Johan stan, hehe Vi far se hur det gar, Blir nog kul :D

I morgon o fredag kommer jag jobba hela dagarna, fran 8-17. Sa det blir tufft hehe. Nej det gar nog bra, kanner ju barnen nu sa. Grace fick valja idag vem som skulle folja med o bada, Urs eller jag. Da valde hon mig :) Det var kul!

Saknar er dar hemma lite, inte sa att jag kanner mig ensam. Men ni vet, saknar att kunna ringa nar som helst, eller traffas ofta o sant. Men jag har verkligen the time of my life here. I realy enjoy it :) Har ju traffat ett antal vanner, vi har sa kul ihop. :) Men nagra aker hem till jul, sa det blir nog bara jag o Sanna kvar, Lisa oxa saklart. O kanske Harriet, Men hon ska nog aka hem. Sa aja vi hittar val nya aupairer :D

Eftersom jag var ute igar, sa ska jag vara hemma i kvall. Orkar inte ga ut. Ar faktiskt valsigt trott idag :/ Sa jag ska bara softa framfor TV:n med en bok. Kanske tar en promenad oxa.

Lots of Love Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback