Da var det spikat :)

Har jobbat hela dagen, borja i morse kl. 8.30. Jag lekte lite med lilltjejen o vi sag pa Tv. Jag mata lillkillen o sa. Sen var det lunch, gjorde pasta :) Sen gick lilltjejen ivag o jag plocka undan o borjade forbereda middagen. Lillkillen ar sjuk sa han sover mest. Iaf efter en kvart sa borja jag undra, var lilltjejen var?! Gick in i lekrummet, ingen dar. Tv-rummet, ingen dar. Sa jag gick upp, da hade hon somnat i sin sang :) Jag lat henne sova, tror hon borjar bli lite sjuk hon med. Sen tog jag hand om tvatten o stada lite. Sen vackte jag tilltjejen. Vi gick till affaren en snabbis, sa vi kom ut iaf lite. Det har varit jatte fint vader idag :D

Sa det har varit ganska lugnt idag. Har lagat middag idag. Gick super bra, O dom tyckte det var jatte gott! Super bra ju :D Ska laga middag i morgon oxa.

Ska snart in te stan. Vi ska te ngn pub, vi ska motas kvart i atta sa far vi se vart vi tar vagen :) Jag, Linnea, Harriet, Lisa, Johan o Ellinor. Tror jag det blir :) Iaf jag o Linnea =P Ska ta en ol eller tva hihii

Fick mail fran min Alskling idag, igen :) Ar sa roligt att fa. Saknar dig Ronja, supermkt!

Pussar Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback