En dag i Monkstown

i morse gick jag upp 8.15, aven fast jag var ledig :) Bra va ?! Borjar inte foren typ om en timme, eller tva. Men jag skulle aka med mamman nar hon lamna lilltjejen sa skulle jag kora ner till Monkstown efter det. Sanna, Harriet och Lisa bor dar. Och jag skulle traffa Sanna och Harriet idag :) Sa da fick jag kora for att jag ska hitta dit, har aldrig varit dar innan!

Kom dit vid typ 9.30 i morse, Da fick jag vanta nagra minuter pa Sanna. Harriet var tvungen att kora lillkillen till skolan, sa hon kom hem till Sanna senare. Vi gjorde inte sa mycket, snacka typ :) Och drack tea. Vid typ tolv gick jag och Harriet hem till henne. Jag skulle folja med henne och hamta lillkillen. Sa akte vi hem till henne och at lunch, pasta och korv. Sen lekte vi med lillkillen en stund innan det var dax att hamta stora killen pa skolan. Hans skola ligger i narheten av dar jag bor, sa Harriet slappte av mig. Och nu sitter jag har!

Tack, mamoo! Men fick jag nagra tider da? Jag ringer hem i kvall sa kan vi prata, hann ju inte prata sa mycket igar!

Vaderprognos: Vindstilla, ca.11.6 grader just nu. Uppehall hela dagen. Men inte soligt, lite ratt.

ikvall ska jag bara vara hemma. Ska jobba sa, men typ bara till halv nio eller sa. Men jag stannar hemma iaf. Kan ju inte springa ute varje dag *hehe*

Pyret

Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej lilla gumman ja du kan ringa ikväll före kl 18.45 för jag skall gå bort till Elsy för vi ska ha "tjejträff" där. Annars får du ringa till henne. Annars så kan vi höras i morgon då skall jag vara hemma tror jag skall baka Lussekatter gott va??? skall jag skicka några till dig?? Ha det så bra love you Många BamseKramar från Mammo och Lasse.

2006-11-22 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback