Fulla som Aggbullar =P

Idag var det da jobb hela dagen som gallde, det har funkat bra, Lillkillen borjar bli battre, sa han har varit lite mer vaken idag. Lilltjejen daremot har inte blivit battre, hon somna vid lunch :) Sen nu pa em har hon typ halvslummrat inne i lekrummet. Men det ar bra att sova nar man ar sjuk! Iaf nar Lilltjejen inte sovit har vi lekt, med hennes scooter, sett pa Barney borjar trottna pa den filmen :s Sen har vi malat, lekt med playdoo, o bakat Agg och Mjol. jatte gott :P Vi var o handla forut oxa, mjolk o baguetter till lunch :)

I kvall ska vi ut, ska bli kul, jag o harriet ska ju bli fulla som aggbullar, eller forlat eggbuns :P far se hur det gar. Sen ska hon sova har i natt sa ska vi in tidigt i morgon o ga pa Penneys ;) Sen ska vi hem till Linnea i morgon kvall. blir val att jag sover dar. Sondag blir det nog slappa, eller...

Ska ut o kora med pappan i morgon oxa tror jag, maste ju ova lite till. Sen far Irlandarna akta sig hehe.

Igar kvall var vi pa puben, Jag, Linnea, Ellinor o Harriet. Linnea o Harriet var lite sena sa jag o Ellior gick o satte oss innan dom, pa ngn pub. strunt samma vilken, Iaf det kom fram en kille till oss o fraga om han fick sla sig ner? Han var irlandare. Vi sa ju JA saklart, kan ju inte saga nej har riktigt. Sen kom Harriet o Linnea o vi prata lite. Irlandaren, Mark sa att idag (fredag) skulle hans vanner komma hit o dom skulle ut o festa, han fraga om vi ville hanga pa. Vi skulle horas idag, sa han fick mitt nummer. Tror ni han har ringt? Jo sjalvklart, o saken ar den han var jatte trevlig, men a jag vet inte. Vi vill inte direkt parta med han kanske. A ja vi far se senare. Jag sa att jag skulle hora av mig.

Pa puben vi var hade dom live-musik. En kille som spela gitarr o sjong :) Det var bra, men han hade ingen utstralning. Sa efter en stund gick vi till Donken o synda haha. SLEM haller med dig, Mcfeast ar bast! Igar fick jag ta en QP, men den var ganska god oxa. Brukar alltid ata Mcfeast, md undantag att jag tar nuggets ibland. Men nu blir det andra bullar, =P Far vanja mig av med den.

Love Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback