Gardagen

Igar var jag inne i stan o traffa en annan svensk aupair, Vi gick i affarer o sen tog vi en kaffe. Senare pa kvallen akte vi hem till mig o gjorde ordning oss lite, vi skulle namligen folja med hennes kille o hans kompis nar dom skulle spela poker.
Jag o Sanna tankte att vi skulle sitta i baren nar dom spela, det maste ju finnas en bar. Men nar vi kom dit, sa var det typ helt dott, o ingen bar fanns. Sa vi gick till ett annat stalle sjalva. Old oaks, tror jag det hette. Sen kom Johan, en annan svensk kille in. Sen nar jag skulle ta sista bussen hem, sa stod vi o vanta pa bussen, sa fraga sandra buss chaufforen om det var buss nummer 2, som jag skulle med. Det var det. Sa vi sa hej da o jag hoppa pa bussen. Men de visa sig vara fel buss sa jag fick aka in till stan igen sa dela jag o Johan en taxi hem. Eller han betala, jag ska betala honom.

I kvall ar det da en Skandinavisk fest inne i stan, massa svenskar komemr o andra manniskor oxa saklart. Sanna ska tyvarr sitta barnvakt sa hon ska inte med. Men jag ska dit :) Johan ska oxa dit. Sen Lisa o Linnea, tva andra svenska aupairer. Kommer bli fett kul hehe

Idag ar jag hel ledig :) gott, sov till tio, det var skont faktiskt. Nu ar familjen ivag o handlar sa jag ar ensam hemma. Funderar pa om jag ska dra in till stan, men jag vet inte. Vad ska jag gora dar typ!
Ska ju in senare i kvall sa. Hmm

Puss Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback