Misslyckat

Igar var jag barnvakt, igen. Men Harriet och Johan kom over. Harriet hade bakat cheesecake, svingod! Sen sag vi en film, Amelie en jatte konstig men bra film. Den var fansk. Lite svar att forsta ibland men Harriet har sett den typ tio ggr, sa hon forklarade lite :) Vid typ tolv gick dom hem.

I morse kom Harriet och Euan hit, en av killarna hon passar. Vi mala och gjorde massa roligt ihop. Sa skulle vi gora pannkakor till lunch. Blev misslyckat som fan. Vi vaga inte ata, assa det var typ ngt fel pa mjolet, det stod att det var mjol, men det lukta jatte konstigt och smaka inte mjol. Sa vi slange pannkakorna, for dom smaka inge bra!

Lilltjejen har varit jatte jobbig idag, skrikit och hallt pa. Nu sover hon en liten stund, hon var trott sa hon. Och jag tror att hon ar det. Hon ar tre ar och vaknar vid typ sju pa morgonen om inte tidigare. Sen ar hon vaken hela dagen till halv atta typ. Hon sover aldrig middag. Sa undra pa om hon ar trott. Sa jag later henne sova en liten stund till sen far hon allt vakna.

I kvall ska vi till Harriet. Hon ar ensam hela helgen, sa jag och Johan ska dit. Sa ska vi ata middag ihop och se pa film eller nagot. Vi far val se! Sen i morgon borjar julklapps handlingen :) Och pa kvallen ar det Party. Da ar alla lediga typ :)

Vaderprognos: Regn hela dagen i stort sett. Lite blasigt, inte jatte kallt ca,10-11 grader. Just nu ar det uppehall!

Bilder pa vad vi gor
www.harriet.pixbox.se

Puss pyret


Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej lilla gumman ja jag skall nog ge dig ett pasnnkaksrecept i julklapp inramat som dina andra sykon har fått.hi hi. sitter och väntar på att Lasse och hans barn skall komma vi skall äta hasselbackspotatis fläskfile´champinjonsås och smörkokta ärtor mums va???? Ramona har fortfarande ont i nacken och lite feber men hoppas det går över snart.
Love You Många Bamse kramar från Mammo och Lasse.

2006-11-24 @ 17:31:57
Postat av: Ramona

HAHAHA jag ska faan lära dig laga mat i jul tror jag xD

2006-11-24 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback