Sen kvall

Igar kvall var jag ledig, sa jag och Harriet drog bort till Douglas hem till Johan och sag pa film, Dr T and his Women, tror jag den hette. Iaf den var ganska bra :D Efter filmen satt vi och prata och vi gick inte hem foren halv ett. Var hemma vid ett och somna strax efter det. Var ju ledig fram till lunch idag sa jag akte in till stan en stund och kolla lite. Sen har jag jobbat sen ett, ska jobba kvallen idag. Sen i morgon vet jag inte hur det blir. Far se. Maste borja kopa julklappar nu iaf. Blir inga stora paket fran mig i ar, tyvarr! Men far ju inte plats i resvaskan, far ju bara ha med mig 15Kg hem sa!

Vaderprognos: Ca 10-11grader. Soligt pa fm och bla himmel. Lite regn vid tva-tiden annars uppehall. Lite blasigt pa Em.

Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Petra (syster)

Hej syster.
Svarade aldrig på ditt sms, f´låt!!
Jag mår bra, Adam har varit sjuk och nu är Abbe sjuk så jag väntar på mitt...
Måste berätta, Patricia fick en liten flicka i förrgår som ska heta Naemi *gulligt värre*.
Vi kommer iaf ner till jul om inga kaotiska snöstormar drar in...
Ha det så bra! Kramiz
Ps. Ska försöka beställa idag eller imorgon så att du vet...

2006-11-29 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback