Tisdag

Idag ar jag ledig fram till 14.00 :) Underbart att fa sova, sov till typ 10.30, gick upp o Duscha sen har jag satt igang en maskin med klader, sa nu ska jag bara slappa fram till tva :)

Igar gjorde jag inte sa mkt. Var ledig ganska mkt, efter middagen gick jag o en van o fika. Var inte hemma foren halv tolv. Da var jag trott.

I morgon sa ska vi tjejer nog traffas, oxa Johan tror jag. Vi tar val en fika ellre ngt sant. Kanske gar till en pub, blir nog najs vilket som ;)

Med forfragan fran syrran sa ska jag nu borja kommentera vadret i Cork.
Idag: Har inte varit ute, men tippar pa att det ar ca. 10grader, ganska mulet, lite ratt kanske.

Fick en korg med bocker fran mamman, Eller det ar sana bocker hon inte vill ha, o dom jag inte vill ha ska hon ge bort till typ second hand. Ska borja lasa engelska bocker nar jag ar har, tror jag. Dom har ju bibliotek o sant, sa varfor inte. Sen blir det ju annu lattare att forsta allt. Sa det ska jag gora!

Fatta att mina halar varker, efter mina skor. Det gor ganska ont fortfarande :(

I kvall ska jag nog bara softa, orkar inte hitta pa ngt. Har ju hittat pa saker varje kvall nu i fyra dagar. Har kommit hem sent varje kvall. Sa i kvall ska jag vara hemma. Ta en promenad tror jag. Sa ni som har hemnumret hit kan ju alltid ringa mig ;) alltid roligt att prata lite hehe

Puss Pyret

17.33

Har precis pratat med mamoo o syrran :) syrran ska skicka nagra filmer till mig, tack! Men gor det snart nu, ok?! 

Hade ju tankt mig en lugn hemma kvall, eftersom vi ska ut i morgon. Men vi ska ut i kvall is :) Ska ota dom andra i Douglas vid atta :) de blir najs!

I morgon ska jag forsoka aka in till stan o kolla runt lite. Eller om jag gar till Dougas, hmm De far vi ses i morgon.

Ska ata middag snart, sa jag maste sluta. Men jag kommer ju tillbaka :)

Petra det gar bra att du skickar hit, hor bara av dig innan. hmm jag har inte hittat ngn riktig butik, men jag har hitta ett par stallen som har lite scrap-books saker :) inga tidningar men jag koper om jag ser.

Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback