Torsdag

Idag var vi nere vid dammen o matade ankorna med gammalt brod :) Sag nagra svanar oxa. Sen at vi lite lunch o efter det tog jag bussen in till stan,. for forsta gangen helt ensam. Det gick jatte bra :)
Val inne i stan var jag inne pa Penneys (tror de stavas sa) 12€ Sa det var inte alls dyrt.

Sen kopte jag mig ett par inne tofflor, dom anvander ju skor inomhus har. Och det ar valdigt kallt pa golvet, sa jag har fatt anvanda mina raggsockar hehe.. Dom kosta oxa 12€, sa det var inte dyrt.

hmm i morgon kanske jag ska traffa den andra svenska tjejen. har inte fatt tag i henne an, men vi prata ju igar o sa att vi skulle ses i morgon. sa vi far se..

Maste ju saga Grattis till min sota alskling vet inte om du laser detta, men om du gor :)

Puss Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback