Tva veckor

Igar passa jag barnen, dom sov ju hela tiden sa det gick bra :) Jag sag pa film "ten things I hate about you" svinbra film!

Idag vet jag inte vad som hander. Tror jag ska ta bussen in till stan snart o kika runt lite. kanske ta en kaffe. Sanna kanske ar kvar i stan. Far messa henne.

Idag ar det exakt tva veckor sen jag kom. Kanns super bra, o javligt roligt :D Ni maste komma o halsa pa, sa ni far se hur jag bor o varan stad hehe.

Vaderprognos: Mulet, men solen kommer nog fram senare :P ca.12 grader. Inget regn i sikte =)

Love Pyret

18.48

Aaand Pyret is back =P
Akte in till stan forut, Ensam. Messa Sanna o Johan, men ingen av dom horde av sig. Sa jag gick ensam i stan i ca. 1.5tim sen horde Antligen Sanna av sig, o Vi motes upp :) Sen efter tva timmar typ sa kom Johan in.

Nar jag gick runt ensam, hitta jag en butik, Som hade Sjuuukt mkt scrapbooks grejer. Du MASTE komma hit Petra. Jag gick nog dar i ca. 30-40min ensam o kolla.. Fanns sa mkt fina saker. Ska ga in dit o handla lite en annan dag. Jag o Sanna gick dit oxa, o vi var dar nastan lika lange haha.

I veckan sa ska jag ga o farga mitt har, Pa min hostmamas salong :) Blir bra. Asbra att bo med en frisor hehe. Sak ga o klippa mig ngn dag oxa, hehe. Blir najs har ju aldrig blivit klippt av en frisor forut sa haha. Har inte fargat mitt har hos ngn heller, sa det blir gott :P

Har inga planer for veckan, men det ar ju inte mandag an. haha sa vi far se :) Tror jag ska kolla med Harriet om vi ska gora ngt i morgon kvall. Foresten pa lordag ska vi nog hem till Linnea, for hon ar ensam hemma sa vi ska typ ata middag eller ngt. Sannas mamma o kille kommer pa torsdag sa hon kan inte vara med. 

Sen har vi planerat att typ sista veckan innan alla aker hem till jul sa ska vi ses o typ dricka glogg o ata pepparkakor o gora lussebullar =P Sannas mamma ska ta med Glogg hit, Guud va gott. Dom dricker ju inte sant har. Ni vet det ar ju typ nordiskt! Vi ar ju sa javla bra i norden !

Miss you Ronja, sa mkt! 

Bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback