24 oktober -06

Jahapp då var man inne på sista veckan i Sverige

.. På ett tag asså, hehe
Har jobbat sen i Söndags, sluta idag :)
O imorgon drar jag o mamoo te Skåne, ska hälsa på hennes gudmor! Blir roligt, hon kan spå. Hennes dotter oxå, så jag ska be snällt om att bli spådd, hehe :)

Kommer hem på torsdag em, o på kvällen kommer mina syskon, Emo, Offe o Mikaela :) Vi ska ha lite taco-kväll, typ. För att jag åker på Söndag =) Ska bli najs

På Fredag kanske jag ska leka med Ronja :) Sen på kvällen kommer mina tjejer :D Så ska vi snacka lite, chila, laga mat o sånt, Tjejgrejer you know -hihii-

Lördag drar jag ner te Götet en sista gång, för att träffa gänget hehe,
Jag, Walle, Kristoffer o Nicklas kanske ska bowla :) Jag är bra på de hehe, Kommer vinna lätt över dom ;)

Söndag bär det av till Cork! Ska bli så kul, jag är verkligen excited!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback