3 Dagar kvar

Shit nu är de inte långt kvar!
Bara tre dagar. O jag har inte fått resfeber än. kommer nog gå bra :)

Nu
sitter jag här, har precis kommit ur duschen. Ska snart göra mig ordning för en sista kväll på Lipz innan jag åker.. Hade tänkt att inte åka men jag tänkte, Va fan ska jag inte åka för? Så, så blir de! ska snart sminka mig o fixa håret :)

Och i morgon kommer mina tjejer :) Ska ha en liten tjejkväll med, Lella, Bella, Emelie o Sonja =) Sak bli super kul, min älskling Ronja kunde ju tyvärr inte komma =/ Men jag förstår henne. Hon skulle på en föreställning, skulle se Krister (från Stefan & Krister) Hon fick biljetten i student-present, av sina föräldrar! Och hon älskar Stefan & Krister. Så Hon får inte komma till mig! Vi leker en annan dag.

Nej om jag skulle ta o sminka mig.. O fixa håret, kläderna ligger redan på sägen o väntar :)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback