En lyckad helg; Fest, middag, film, stranden, myspys

Helgens pinsama: Do I have to shave me under my arms?

Frank: No your ok

 

Haha

Var ju inte riktigt meningen att jag skulle visa honom, trodde Harry kom upp för trappan själv. Men oj så fel jag hade, för där kom Frank när jag står och håller upp armarna. Aja kul var det iallafall, skratta i typ tio minuter. HAHAHA 

I fredags var vi hemma hos Stina och käka mat :D Självklart gjorde vi även quaca och hade hotta-chilli chips till :P Sen såg vi på film "The hills have eyes" Ganska bra film, eller vad säger du Harry? Haha hon var så trött så hon somna innan filmen börja, vakna tio minuter in i den och somna om, så söt ;) Nej men den var ganska bra. Inte så mycket skräck film, mer råa scener. Men vi ska lätt gå och se tvåan på bio nu :D 

Gick och lade oss efter filmen, skulle upp ganska tidigt på lördagen så. Harry gick upp vid åtta. Stina likaså. Jag själv sov till nio :) Sen åt vi frukost. Så åkte Harry in till stan, för hon hade tid hos frissan. Jag och Stina slöa lite. Duscha och så. Sen skulle vi köra Lauren på balett och Mark till first aid. När vi kom till stan och skulle lämna Lauren så visa det sig att det inte var någon balett. Så vi åkte och lämna Mark. Sen åkte vi till Douglas Court. Skulle hitta något snyggt till kvällen, men det gjorde vi inte. Åkte hem till Stina istället. Föräldrarna var hemma så Stina sluta. Yvonne körde in oss till stan så vi kunde hämta Stinas bil. Så gick vi till Pennyes, där köpte jag en cardigan och två par cityshorts :) Sen gick vi till ett ställe och käka pizza. Inte världens godaste men botten var väldigt god! 

Åkte till Tesco i Douglas för att möta Harry. Hon hade fått 300? från Frank för att köpa sprit och mat till hennes "go-away-party". Vi köpe en hel del saker, massa smörgåsar. Och MASSA sprit :D:D
Harrys phone dog, så hon var tvungen att åka hem till Monkstown för att hämta laddare. Jag och Stina åkte upp till Frank och börja göra smörgåsar och bål. Tillslut kom Harry och Eva till Frank. Då var i stort sett allt redan klart, så vi börja duscha och göra oss ordning. Sen kom Frank hem, för att göra sig ordning. Först städa han huset. Han skulle på middag, så han åkte vi åtta.
Vi börja dricka lite, men de verka inte som att de skulle komma något folk. Sandra kom tillslut. Så vi satt och prata och drack, käka chips och quaca :D:D Sen åkte Sandra ner och hämta Kevin, som var full :P hehe. Han åt iallafall våra smörgåsar. Innan dom åkte hem. Vi plocka ordning lite innan vi hoppa i säng. Frank kom hem och tyckte synd om Harry för att det inte kom någon :( Dålig stil av folk att inte komm tycker jag. Vissa kunde faktiskt komma! Finns några jag syftar på, men vill inte nämna några namn. Kan ju vara förudmjukande! Eller vad dom nu tyckte.Iallafall vi har en jävla massa sprit till nästa vecka. När vi ska fira Harry, Stina och mig :D För vi blir 20! Ska bli fett kul. 

Idag har vi varit på stranden, det var lite molnigt men ganska varmt. Vi satt och myste och snacka, Harry spela lite gitarr. Sen åkte vi förbi Sandra och Kevin för att säga Hej. Dom har hästtävlingar så vi kolla lite innan vi åkte in till stan och käka på Zanzibar, väldigt gott :) Sen åkte vi till Frank för att hämta Harrys bil. Stina körde hem mig :D Så nu är jag hemma. I morgon ska vi till Bierhouse dom har tävlingar där på måndagar. Får se om min bartender dyker upp. Nu ska jag snart sova. Ganska trött efter helgen.


Palle
jag fatta inte riktigt vad du mena, men jag ska snacka med mamma :D Ha det så kul med att jaga indianer. Fånga en åt mig och skicka hit ;) Som du läser så har jag det ganska bra här på Irland, eller jag har det Super-duper-uber bra :D Kommer hem till midsommar, kanske ses då. Ha de bra! 
Kyss & smek
Mitt liv är en lek :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback