Äpplemos och havregrynsgröt :)

image230
Igår kväll efter att Brian somnat kom Ita över och vi tog en promenad med hennes hund. Sen när jag kom hem satt jag och kolla på Tv:n i typ en timme, sen gick jag och läste en stund innan jag somna. Gick upp tjugo i åtta i morse, Åh gud va trött jag var. Var jätteseg hela morgonen. Jag åt frukost vid halv tio (hemma-gjort äpplemos, och havregrysgröt) Inte illa de, by the way jag gjorde äpplemoset i morse, alldeles ensam, Pyret är OCH kommer bli världens BÄSTA hemmafru, näst efter mor min alltså :) Sen var det snabba ryck, in i duschen, packa väskorna för att sedan åka till Stina. Vi kom dit och barnen lekte lite ute innan vi fixa lunch. Sen gick barnen ut igen och jag lade Brian, somna faktiskt för en kvart jag med :P Sen gick jag upp och vi satt i solen och myste innan jag väckte Brian för att sedan åka till lekparken. Barnen sprang runt nästan helt själva, Brian kröp omkring och kolla allt  :) Sötis! Så det var inte så mycket jobb för mig och Stina, vi satt mest i solen och prata. Sen åkte vi hem vid halv fem, och jag när jag kom hem duka jag bordet och börja fixa middagen. Sen kom Urs och vi åt.

Efter middagen satt Urs och barnen framför datorn för att prata med Declan. Så jag gick upp på mitt rum en stund, lade mig på sängen, och OJ va trött jag är, helt slut. Sen gick jag ner och slö-kolla på Tv:n innan jag lade Brian. Och nu sover han, och jag har slutat :) Men i morgon är det en ny dag. Som ska spenderas med Stina och barnen :D Vi får väl se vad vi ska hitta på, kanske stranden om det är fint, eller monkey maze eller något sånt.

I morgon kväll ska jag och Stina vara här iallafall. Eftersom jag måste jobba lördag morgon/förmiddag. Så vi ska nog bara softa, kanske dricka lite vin. Sen på lördag vet jag inte om jag ska jobba kvällen, ska jag det så softar jag och Stina här, annars åker vi hem till henne och softar. Ska nog ta Lauren på bio på söndag, så :)

Sen om en vecka åker jag till Frankrike :) nice ska det bli, med lite SOL. Har ju varit ganska fint väder här idag, väldigt varmt i solen faktiskt. Men jag vill ju kunna sola och bada i havet. Sen är jag ensam här en vecka. Ingen verkar komma över alla är upptagna eller panka så det blir väl att jag sover ute hos Stina under veckan, tråkigt att vara ensam i huset. Och eftersom Stina jobbar kan hon inte bo hos mig, så vi får väl se. Det är ju tre veckor kvar, eller kanske två ?!

Mamoo, njae jag har inte klippt mig igen, sist var innan Grace kalas tror jag. Och då färga jag det också. Jag ska fixa håret nu igen innan vi åker till Frankrike. Blir nog nästa lördag, dagen innan vi åker :) Åker ju upp till shannon på lördagen när Ursula har slutat jobbat, sen flyger vi till Frankrike på söndag morgon, ska bli så skönt att få komma iväg :) Få lite SOL. Sen är jag ju ledig en vecka, ska bli jätteskönt. Har ju varit ganska mycket jobb nu i sommar. Men när skolan börjar blir det lite mindre, kommer ju bara ha Brian då mån-tis-ons morgon/förmiddag. Kommer nog jobba två kvällar i veckan också, för Urs ska ta en kurs på måndagar och Declan har ju college på onsdagar, tur att han bara har en dag i veckan nu iallafall och inte två som innan sommaren. Love you! Hälsa alla, snart fyller Lasse och Mattias år va?!  KRAMAR
image229
Over and out
/Pyret

Kommentarer
Postat av: ebba

Mums. :)

Postat av: Petra

Du får väl helt enkelt komma och hälsa på mig några dagar eftersom ingen verkar komma till dig..

2007-08-24 @ 21:06:31
Postat av: Toni

Tjena Pyret!
Saknar dina morgon sms :S Du får ta och skicka några igen.. :P
Annars ser du ut att må gott over there! :)

2007-08-26 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback