:)

Igår kväll gjorde jag ingenting. Softa mest framför TV:n och gick och lade mig för sent, märkte jag i morse. Usch var jättetrött klockan åtta när det var dax att börja dagen. Måste erkänna att det är lite skönt nu när Declan inte är hemma, för Ursula går upp med Brian varje morgon och då plockar hon ut diskmaskinen och gör hans flaskor. Så då slipper jag göra det :)
Klockan nio kom Ursulas syster, Judy och lämnade Aeofa. Och strax efter åkte Urs till tandläkaren, så jag var ensam med alla barn. Gjorde inte så mycket, strök tvätt och sen när jag var klar lade jag Brian och han sov i nästan en timme. Så jag softa, för Grace och Aeofa lekte för sig själva. Strax efter elva kom Urs hem, och sen gjorde vi pannkakor till lunch jag fick visa Urs hur man gör. Och nu gör vi ingenting typ. Ska nog åka till stranden och leka lite.
Vi åkte till stranden, eller vi åkte till mobile, och skulle gå till stranden men det var för kallt och sen var det en MASSA tång på stranden. Så vi satt i mobile och jag och Urs spela spel :) Det var roligt! Var där i typ två timmar innan vi åkte hem. När vi kom hem kolla jag på 7th heaven och sen åkte jag och Grace till Chippern och köpte pommesfrites och hamburgare till middag :D Och nu har vi ätit och jag sitter här. Och saknar Stina! Ska snart jobba lite, ska lägga Brian om en kvart ungefär. Sen hoppas jag att Stina kommer hit, vi kanske kan gå på bio :) Eller bara hänga runt här. Vi får se, hon kanske inte ens kommer :(

På fredag hade jag och Stina tänkt att gå ut och sen ha en "mysig hemmakväll" på lördag, eftersom jag trodde att dom skulle ut på lördag. Men idag när jag fråga Urs så sa hon att det är nog bara hon som ska ut. Declan stannar nog hemma. Det är ju ganska bra, då behöver jag ju inte jobba på kvällen. Men sen sa hon oxå något jag inte ens tänkt på att jag måste ju jobba HELA lördag förmiddag, eftersom Declan inte kommer hem fören ett-två på lördag och Urs börjar jobba klockan nio så jag måste gå upp vid åtta. Så det blir nog ingen utekväll på fredag. Kanske sitter hemma med Urs och spelar spel och dricker vin, eller jag och Stina kan ju iallafall dricka lite ;) Det är ju bra för vi sparar pengar. Kan ju även HOPPAS på att jag får liiiiite extra för den här veckan. Hjälper ju faktiskt till med att lägga Brian varje kväll denna veckan, och jag jobbar hela dagarna. OCH i morgon ska jag gå upp med barnen lite tidigare, eller typ vid sju halv åtta, så att Urs kan gå och sova lite till. Aja hoppas kan jag, vi får väl se i slutändan.

Nu väntar jag på att Stina ska höra av sig och komma hit! Behöver ju prata med henne om några SMS jag fick igår, som innehöll överaskande saker ;) Bara positiva självklart, vad kan jag säga en överaskad GLAD Pyret somna igår kväll iallafall med ett leende på läpparna! Dax för Brian att sova tror jag, later

puss o kram, skumbanan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback