Jobb och BIO

Idag var det jobb som gällde, som vanligt ;) Körde Dec till jobbet i morse och sen när jag kom hem vek jag tvätt och strök. Sen städa jag köket. Torka av alla bänkar och plocka undan massa skit. Sen åkte vi till Monkstown och hälsa på Nina och barnen. Grace och Euan var jätteblyga mot varann, det tog en halvtimme innan dom börja leka. Grace gick inte en meter från mig. Sötplutt! Sen åkte vi hem så vi hade lunch hemma runt ett. Och när Brian åt passa jag på att sopa och tvätta golvet i köket. Sen strax efter två kom Urs hem. Och en stund senare kom även Dee med barnen. Urs hade varit inne på Pennyes idag och köpt massa kläder till barnen, och tre kjolar till mig :D:D Dom har utförsäljning på alla sommarkläder.

Sen gick Urs och Dee och barnen ut på en promenad. Och jag försökte jag få Britt att hitta hem till mig, efter en timme hitta vi varann, men inte hemma hos mig. Så vi åkte in till stan för att lämna bilen till Dec. Och jag var HELT lost inne på hans jobb :P Sen gick vi till stan och fixa saker och Urs innan vi tog bussen hem. Och när jag kom hem åt vi middag och nu sitter jag här. Ska nog snart gå på promenad med Ita och hennes hund. Sen om en timme ska jag på bio med Britt och Nina.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ramona

Hej syster :) Är hemma en snabbis å bara checkade postlådan ska åka å jobba snart igen. Eller ja jag jobbar egentligen men mamma skulle lämna ngt till kommunen så hon kmr väl snart :) Tänkte bara tacka för färgen den har ÄNTLIGEN kommit. Den är verkligen behövlig hehe :) Så ska ta med mig den till jobbet nu å tvinga mamma färga mitt hår ikväll när barnen sover haha xD Hoppas att du har det bra. Och att ditt godis kommit fram, de som kostade MULTUM att bara skicka, så du får faan äta det med andakt haha ;) Men nu måste jag kila. Jobbet kallar :) Ha de så bra. Saknar dig! Ta hand om dig. Älskar dig! Puss <3

2007-08-08 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback