Kalas :)

I eftermiddags efter att Ursula tagit barnen till parken passa jag på att städa lite i köket, sopa golven och torka bänkar. Vid tre kom Stina och hämta mig och vi åkte till mahon point för att fixa passkort, Vi ska nämligen få V.I.P -cards till Cubins, en nattklubb här i Cork :) Hoppas vi hinner få dom innan fredag så att vi kan gå ut, vi får se.
Efter att vi tagit korten åkte vi till Yvonnes jobb och lämna korten, sen åkte vi hem till mig. Strax efter kom Ursula och barnen. Sen var klockan fem och kalaset för lilla Brian börja :) Vi åt middag och tårta och barnen lekte i trädgården. Brian var lite till sig, hehe. Fick lite saker, inte så mycket. Lite kläder och sånt. Annars hände inte så mycket. När alla åkt hem lade Urs och Dec barnen och jag gick på en promenad med Ita. Och sen jag kom hem har jag gjort tre födelsedags-kort som ska skickas i morgon och nästa vecka.

I morgon ska jag jobba förmiddag, och på kvällen ska jag till Stina på middag :D Åker hem på kvällen, orkar inte gå upp vid sju för att åka hem. Bättre att komma hem sent och sova till åtta. Annars händer inte så mycket. Ronja ringde ikväll :) Det var roligt. Var ju ett tag sen jag prata med henne. Hon sa att hon skulle kanske komma och hälsa på mig om typ tre månader, vi får se. Vore ju superroligt. Men men miss you girl! Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle städa i eftermiddag, tror ni jag gjorde det? njae inte riktigt, men det ser ganska OK ut nu, hann plocka ordning lite förut innan Ita kom.

På söndag åker jag till Franrike :D :D Nice med lite sol & värme och bad. Blir väl dock kanske lite jobb oxå, men men inte så mycket, hoppas vi! Sen blir det nog till att bo hos Stina andra veckan, blir ju ensam annars. Ingen som kunde komma över :S

Ska man sova nu kanske!? Var ju DÖD i morse när jag gick upp :S Usch, varför är jag ingen morgonmänniska? Önskar jag bara kunde stutsa ur sängen när klockan ringer på morgonen, men icke! Jag ska snozza i minst en halvtimme innan jag orkar sega mig ur sängen :/ Blää! Hatar tidiga mornar...

Stoooora PÖSSAR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback