Måndag :)

I morse fick jag sovmorgon! Urs sa att hon skulle väcka mig när hon behövde mig, så jag satte min klocka på tio i åtta, så att jag inte skulle vara helt väck! Somna om, såklart! Urs kom in och väckte mig kvart i nio :) Så det var skönt att få sova ut. Hon tog in barnen till mig och sen hoppa hon in i duschen, vi gick ner när hon var klart och jag åt frukost. Sen åkte hon och Grace till banken och allt annat. Jag vek kläder och sen somna Brian tjugo över tio och jag börja stryka. Var klar klockan tolv, Fatta mycket tvätt eller. Urs och Grace kom tillbaka och hade med sig Kiera och Emmet. Vi käka lunch och sen har jag vikt lite mer tvätt och barnen har lekt.
Jag har typ slutat för dagen, ganska soft! :D Ikväll ska jag ju jobba igen, måste ju hjälpa Urs att lägga barnen. (Jag förstår inte att det ska vara så svårt att lägga sina barn, Hade du någonsin hjälp mamoo? Du hade ju SEX BARN. Här är allt så komplicerat när det kommer till barnen. Föräldrarna verkar bara se problemen i detta land. Man kan ju fråga sig VARFÖR dom har skaffat sig barn?)
Men jag ska iallafall jobba ikväll. Jag och Stina ska nog bara ta en kväll off tror jag. Vi får väl se när det lider ;) I morgon ska jag jobba igen, tidigt! Och Aeofa kommer vid halv nio, och Urs ska till tandläkaren så jag får ha alla tre ungar, men bara en timme eller så. Sen vet jag inte om jag behöver jobba eftermiddag. Vi får väl se.
Nej nu ska jag ta och föra över pengar till mamoo.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback