Ramona!

Jag hann ju tyvärr inte skriva klart igår, vi åkte till stranden istället :) Just nu hinner jag inte fortsätta på förra inlägget, ska försöka hinna med det i kväll (för i morgon åker jag till Dublin) Tänkte bara svara Ramona: Jaså vad är det för kille? :P En bomb, VA? Oj, men det kan ju vara farligt. Vart hitta dom den? Det är väl inte så coolt, men något som är coolt är att din syrra har blivit Tv-stjärna :D Trodde du aldrig om Pyret va?! ;) Och ja, jag har pratat med Stinas mor, hon tar med färg och skickar när dom är i Sverige, dom flyger hem på lördag. Så det löser sig, hoppas vi :) Love you sis! Ta hand om dig, och hälsa Mamma och Lasse :) PUSS 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Titta på min bilddagbok så kan du se en artikel om bomben här hemma :) HAHA han vill ha dig skit mkt, fattar inte vf xD Menmen.. Han är lika gammal som dig iaf ;) Bra med färgen :) skicka med en lapp med så jag vet vad det är för medel jag ska köpa på apoteket. ÖHH va? Vadå film stjärna? Har du nu plankat in på en inspelning igen? Det är ju fan att du inte ska kunna hålla dig borta ifrån kameran, haha xD
Love you. Kramar

2007-08-02 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback