update

Fick tag i Stina till slut. Så vi möttes i stan. Jag gick in, det regna lite men det var inte så farligt. Hon köpte tre kjolar och jag köpte ingenting. Sen gic vi till choklad-cafeét och fika innan hon körde hem mig. Ikväll ska vi på bio, hehe. Vi träffades ju alldeles för sällan vi två, eller?
Mamoo fick du mitt sms? Ringer du Telia är du gullig ;)

I morgon ska vi ut till Stina och barnen, Grace är överlycklig :) Vi ska nog ha lunch där ute, hehe. Fisk och mos, som vanligt! :D Sen är jag nog ledig i morgon eftermiddag, blir väl softa då tror jag. Kanske ta en promenad, eller något. Men ni känner ju mig, hehe. Kanske ligger och läser istället. Igår läste jag ut min bok Never say never, med Melissa Hill. Den var superbra! Kunde inte lägga ifrån mig den. LÄS om du får chansen. Så nu ska jag börja på en annan bok, får se vilken. Hmm!

SÅ vad ska jag göra fram till Stina ringer, hmm? Typ en halvtimme, timme kvar antar jag. Så kanske börja på min bok, eller..
Kommer väl på något! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback