Waitress och REGN :/

Igår var jag och Stina på bio :) Såg på Waitress en rolig och söt film, precis som paj :P Ibland var jag dock bara så frustrerad! Kanske ska baka paj? ;P

image220

image223
Idag har jag jobbat, åkte till Stina i morse. Var där strax efter tio och stanna över lunch och var inte hemma fören nästan tre. Vi gjorde inte så mycket, barnen lekte mest för sig själva och vi softa och laga mat! Sen när jag kom hem åkte jag, Urs och barnen till Douglas court och kolla runt lite. Jag köpte en bok :) My friends child verkar vara bra, så det hoppas vi på, kosta bara ?3,99 Så det var inte så mycket.
Nu har vi kommit hem och väntar på att middagen ska bli klar. Dec blir sen, som vanligt :P Så vi äter väl innan han kommer hem. Sen efter middagen ska jag byta sängkläder i min säng, och duscha sen bara softa hela kvällen, men en bok :) och kanske en snickers?! Vi får väl se, hehe. Kanske ska ta och ringa mor min idag oxå.

Det bara regnar, djävla Irland!! Usch, regn regn regn. En HEL sommar, ok ni har typ samma väder i Sverige denna sommaren. Men FAN va trött jag är på regnet nu alltså! Vi har ett mobile home som vi knappt nyttjat denna sommaren, förra sommaren bodde min familj typ där! VILL åka till stranden och sola och bada. Kunna ha grillkvällar och bara softa med en Millers i handen :) Lär ju inte hända i år iallafall. Hösten börjar komma nu, och sommaren har knappt hunnit starta! Djävla regn :/

Kyssar

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi fick du honom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback