Julkort :)

Har jag skickat idag :) Massa stycken, hehe. Hoppas dom kommer fram nu. Innan jag kommer. bara åtta dagar kvar :D Gud va kul det ska bli! Och jag och Stina flyger HELA vägen tillsammans. Blir superroligt :)

Var även på monkey maze i morse med barnen och Stina och Mary-ellen. Sen åkte vi hem till mig och gjorde lunch. Och efter det åkte vi till blackpool shoppingcenter. Brian somna i bilen påvägen dig, och sov i vagnen. Sen vakna han efter kanske 25 min, och vill INTE soman om (Han sover en timme varje dag, lite mer kanske) Men klockan är ju halv sju och han är jättepigg, så jag antar att ingen skada är skedd :P

Påvägen hem från blackpool körde vi förbi postlådan och posta mina julkort :) När vi kom hem var redan Stina och barnen hemma. Dom lekte med playdoh och vi hade kaffe och kladdis :) Ita var även över och prata lite, och tog ett break från studierna :P
Hon gick hem vid fyra och även Stina och barnen begav sig, så jag och mina barn softa lite. Declan hämta Ursula och när dom kom hem åt vi middag. Och här sitter jag nu :) Ska hoppa in i duschen snart, och senare kanske jag ska träffa Ita och ta en promenad med hunden.

I morgon är det jobb. Stina ska på julkonsert på Laurens skola sen är hon ledig, men ska med Yvonne och barnen och äta lunch. Sen kommer hon över :) Och vid fyra ska vi till Elizabeth Arden ståndet inne på Brown Thomas i stan och bli sminkade :) Gratist! Ska bli roligt. Bli fina inför kvällens utgång, kanske den sista på Irland detta året. Kanske blir en på lördag, vi får se ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback