Step up/surviving christmas och kladdkaka :)

Jobbade bara halvdag I tisdags :) Hade Brian fram till lunch, sen kom Ursula hem med Grace. Vi hade lunch och sen åkte dom till monkey maze. Jag passa på att städa mitt rum och baka pepparkakor.


Toni, det är supergott med kanel i varm o´boy. Du MÅSTE testa. Jag kan fixa en åt dig om du kommer över när jag är hemma ;)


Efter middagen åkte jag till Stina, där vi hade glögg :) Och såg på två filmer, Step up och Surviving Christmas. Sen åkte jag hem. Hade världens huvudvärk, tog två paracetamol och gick och lade mig när jag kom hem. Sov HELA natten tills det var dax att gå upp halv åtta idag.

När Ursula, Declan och Grace hade åkt hade jag frukost innan jag putsa fönstrena i hallen och TV-rummet. Och under soffan hitta jag mitt örhänge som varit borta :D Sen hoppa jag in i duschen och hann knappt mer än ut innan Stina och Mary-ellen var här. Jag skulle passa Mary-ellen medan Stina var och  klippte sig. Vi gjorde inte så mycket, jag vek lite tvätt och barnen lekte. Sen kom Stina tillbaks vid halv tolv. Jag låna Peggy och hämta Grace, eftersom det regna. Kom hem och fixa lunch till mig och Brian. Sen åkte Stina och Mary-ellen för att hämta dom andra barnen och åkte hem.

Efter lunch somna Brian och Grace kolla på Tv:n medan jag skura golvena i köket, hallen och Tv:rummet. Sen hade jag jätteont i huvudet så jag log lite på sängen innan Brian vakna. Sen satte jag på sängkläder i Graces säng. Sen vakna Brian och vi gick till affären och köpte grädde. Sen gjorde vi en kladdkaka :D

Och medan den grädda passa jag på att stryka. Sen kolla barnne på Tv:n och jag rev ost och skar sallad till middagen.


När Ursula kom hem satt vi alla framför Tv:n och myste. Vi fixa middag och när Declan kom hem åt vi. Sen har vi ätit kakan och druckit kaffe :) Nu sitter jag här och ska nog dra på en film tror jag. Ska ner till Ursulas syster, Helen om en timme och passa hennes barn en stund. Hon måste ta sin aupair, Sara till doktorn. Så hon fråga om jag kan passa barnen medan dom är där. Självklart ställer Pyret upp, det gör hon ju nästan jämt :P


Puss så länge!


Nio dagar kvar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hej, jag forstod inte riktigt hur du menade. Hur far jag in knappar som inte finns pa datorn? XD

Postat av: Toni

Haha, ja det får du mer än gärna göra! Ser framemot detta =)

2007-12-13 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback