FATTAT?

Ok, Nu kan man inte na mig pa min svenska mobil langre, Har tagit ut mitt sim-kort och de kommer inte sattas in foren jag befinner mig pa svensk mark. Fattat?
Sa vill ni nagot ring mitt irlandska: 00353 870 57 72 14
FORLAT alla att jag inte hor av mig sa ofta, har tyvarr inte rad att messa for mycket. Sen kostar det 10:- / min fatta dyrt, Javla Irland :P Men jag älskar landet med alla dess konstiga, vänliga, mysiga ? människor :D

Har vart hos frissan idag i over tva timmar, och skämts bort :P Klippt (eller toppat rättare sagt) och fargat, super fint nu, bilder kommer under veckan!

127346-63 127346-64

Maste rusa! Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Stina

Det later kanon om det blir flyttat! Sa att du kan vara med! Horde du att Fergus hade hort av sig till Harriets mobil? Det ar for bra for att vara sant! Ha det! Puss

2007-02-06 @ 21:00:07
Postat av: Petra

Ok, men jag har fattat det hela tiden =)
Hoppas att allt är bra med dig. Här är allt som vanligt, Adam är sjuk igen.. Bara två veckor sedan sist, nu är det feber igen..
Idag är det satans kallt, runt -10 grader. Fats imorse var det -20 grader, brrrrr.
Ha det bra! Älskar dig! Kramiz

2007-02-07 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback