Framtidsplaner

Vad jag ska/vill gora med mitt liv:

Halsa pa Harriet i Lulea
Halsa pa sanna i Sthlm
Halsa pa Linnea pa Gotland
Hoppa fallskarm
Ha sex pa stranden
Klippa mig kort (en gang till)
Dans naken i regnet
Flyga luftballong
Skriva en bok
Bli snuskigt rik
Aka som voluntar till Afrika eller nagot annat U-land
Aka till Australien, London, Thailand M.fl
Gora en roadtrip
bada så jag blir som ett russin =)
vara med min underbara ronja :P
flumma runt med bella.. (hjälpa henne att flytta.. en två o tre gånger) -haha-
flytta själv -STORT steg, ler
Aka till Kroatien och Turkiet och Bulgarien
gifta mig, kanske.. alla bara skiljer sig =/
Lära mig spå i tarotkorten jag har
Lära känna så många som möjligt
BLI KÄND
Åka utomlands, typ trehundra gånger smile
Skaffa barn =) dom är såå söta
Skaffa en chihuahua
flytta en gång till
gå makeup-artist kurs (o förhoppningsvis jobba med de)
hoppa i alla vattenpölar med min ronja =)
Lära mig dansa salsa
Halsa pa Stina i Boras
Hoppa bungyjump :)
Ga pa Opera i Cork
Fira midsommar i Sverige 2007 (i Strangnas?)
Halsa pa Vanja i Boras :D
Se pa stjarnorna
Halsa pa Lella & Bella i Lidkoping
Flytta till Gbg med min sota Ella ;)
Ga pa reunion med studentklassen shiit jag langtar :D

(Listan kommer fyllas pa)

Kommentarer
Postat av: Ramona

HAHA du är knas, dt är dt enda rätta ord som finns för dig xD

2007-02-02 @ 06:01:00
Postat av: Petra

Jag saknar; "Åka till Strängnäs och fira midsommar med min underbara storasyster" *smile*
Saknar dig, din galning!
Satt och tänkte på när vi var mindre, när vi åkte pulka utför garaget i Levene, kommer du ihåg det?
Vi kunde fanimej lika gärna slagit ihjäl oss juh...
Många Kramar till dig såhär inför helgen
xxx

2007-02-02 @ 08:35:01
Postat av: Anonym

Alltså på din lista, saknar jag det!!

2007-02-02 @ 08:35:38
Postat av: mamma

Hej min underbara dotter du är helt galen men helt underbar. Du hittar på en massa roliga och tokiga saker på Irland hoppas att du är rädd om dig du får inte råka illa ut. Jag ringer dig på onsdag eller torsdag sköt om dig min lilla gumma Lilian,Mormor, Morfar samt Bodil hälsar så gott. Många BamseKramar från din Mamma och Lasse Love Yoy.Puss puss

2007-02-05 @ 23:38:14
Postat av: Vanja

Du måste komma och hälsa på mig i Borås med :D

2007-02-07 @ 11:30:25
Postat av: KennethWright

Tack för detta! Jag kommer att gå till din mormor en dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback