Hallongrottor

Har bakat hallongrottor idag :) OJ, va goda dom blev! Borde oppna ett fik, ar ju varsta bagaren :P Ar faktiskt snart battre an dig Mamoo, hehe. Kommer aldrig bli riktigt sa bra som du, men nastan! :D
Grace ville baka och jag orka egentligen inte, och hade idetorka pa vad vi kunde baka. Hon tjatar bara om starbiscuit and roundbiscuit ni som inte ar sa bra pa barn-engelska; hon menar pepparkakor. Tillslut kom jag och tanka pa hallongrottor, sa det fick det bli :)

Var aven nere vid dammen idag, hade en massa brod att mata ankorna med. Harriet skulle komma over, vi fatta varann lite fel; Jag trodde hon skulle komma hit sa skulle vi ga till dammen ihop, hon mena att vi skulle ga till dammen, sa skulle hon komma dit nar hon kom till mig. Det sluta iallafall med att jag gick till dammen med mina sma barn ensam. Sen kom Harriet med fika, lagom till att vi var tillbaka pa huset. Oj, vad vi frossa. Sen kom Urs hem, hon fraga om Harriet ville stanna pa middag, men Harriet skulle hem till hunden och ge henne mat. Men eftersom jag ar hennes BOSS ;) sa bestamde jag att hon skulle stanna.
Efter middag flamsa vi som satan :) KUL hade vi! Sa prata vi lite och sen var plotsligt klockan nio och Harriet kom ihag hunden, fan stackars hund. Sa hon fick rusa hem!

I morgon ska vi nog hem till henne pa kvallen och laga mat, blir nog PIZZA. Och pa lordag ska dom hem till mig och vi ska laga middag ;) kanske gar ut i morgon istallet, eller sa gor vi bada. Det far vi se i morgon! Har inte hant sa mycket mer idag. Oj vilka handelselosa dagar jag har, HAHA! eller vad sager ni? Bakar och stadar, tvattar, leker, lagar mat, passar barn, byter blojor, ser pa tv, bloggar :) Jag ar den perfekta hemmafrun, Lyckost den killen som blir min man, hihii

Kyss pa handen & Lappstift pa tanden ;)

127346-88 
Martins dorr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback