Inget vettigt

Jobbat idag, inte sa lange :) Inte gjort allt for mycket. Var dock inne i stan pa banken at Urs. Tog bussen, for idag har det varit kallt, som satan :/ Sen var jag forbi B&B:et har nere och kolla upp priser. De billigaste jag hitta 30€ per person/natt. Sa de blir inte sa jatte dyrt for folk som kommer hit och halsar pa!

Typ allt jag gjort idag, Oj vart tog dagen vagen? Jobbar i morgon ocksa. Fm tror jag :) Med Brian, Skont! I kvall blir det kanske en hemma-kvall. Harriet och Sanna var har igar kvall kaka choklad och cheesecake ;) och sag pa film, catwomen. Den far 2 P Handlingen var val OK, men den var fullt gjord, sa data animerat, overkligt! Tanker inte se igen, ingen jag rekomenderar!

Vaderprognos: 0 gradigt i morse. Kallt, ratt, ruggigt! Gick upp till 7-8c under dagen. Men fortfarande kallt! Trakigt vader

Nej nu far jag dra vidare. Forresten nagon som testat mina gaffelkakor? eller cheesecaken?

Love sincerely
Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback