KLART

Nu har jag varit duktig och soppat alla golvena pa nedervaningen och skurat dom :) Aven torkat av bankar och sant i koket. Stolt :) Och nu gor jag ingenting. Vet inte vad jag ska hitta pa. Brian sitter i sin sta-stol och leker. Sa jag har inget att gora. Urs kommer hem snart med Grace. Vet inte vad hon har for planer for em. Men jag ska nog ga till banken och sen ska jag ta och baka en kladdis :)

Petra erkann att kladdis oxa ar syndigt gott :P Jo men sjalvklart kommer jag upp till dig i helgen, haha :) Nej de far bli en annan gang, midsommar kanske?! ;)

Vaderprognos: Valdigt fint vader skulle man kunna tro om man kollar ut, Men tittar man lite nogrannare sa ser man att de blaser och regnar en hel del. Men de ar uppehall emellanat. Knas-vader 13.0c


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej igen,
Jag erkänner... kladdis är oxå syndigt gott!!!
Ska nog baka negerbollar i helgen med Adam =)
Jag skojade bara när jag sa att du skulle komma förbi, jag förstår att du inte hinner.
Men det är det inte alla som förstår, tyvärr...
Hoppas att du får det bra hemma iaf!!
Ses till midsommar =)
Förresten, vad önskar du dig i födelsedagspresent??

Kramizar!

2007-02-28 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback