Lazy GIRL

Jag kan verkligen bli LAZY vissa daga. Som idag, passa Brian en halvtimme i morse, han somna efter fem minuter och jag kolla TV, hela tiden. Sen kolla jag mer TV i tva timmar, vek lite tvatt. Slangde in en maskin och kolla annu mer TV. Sen jobba jag lite till, da vek jag lite klader, strok lite och kolla TV, eller jag sag Stockholm Live pa natet, fan va kul forra veckans avsnitt va :) HELT KAR I STOCKHOLM LIVE

Har aven packat idag, nastan klar nu, ska bara lagga ner typ tandborste och sant. Det far jag gora pa fredag morgon! Oj oj, snart hem nu :D Ser verkligen fram emot min weekend hemma i Sverige, ska bli sa kul!

Vaderprognos: Uppehall hela dagen, men BLASIGT typ storm, sa det har varit ganska kallt aven fast det varit 12c. Nu ar det dock bara 9c. Fortfarande blasigt och uppehall :/

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas Dennerman

:(

Postat av: slem

hej hej! va härligt att jag fick ett lite sött svar av dig! =) ja, jag ska flytta till skara själv, en ganska stor etta, så nu räknar jag med att du kommer o våldgästar!! =) jag jobbar på sg i skara.. :S jaja, men de är ju i alla fall ett jobb. jobbet i lidköping va bara en projekttid, 3 månader så de är slut nu.. fy va tiden får fort. de är snart ett år sedan vi hade "rump-festen" hemma hos lina!! de är ju lite smått sjukt! men kul hade vi! jodå, de går toppen med andreas. vi kilar stadigt liksom! jag kanske ska skaffa hund. omplacerings hund. hade tänkt o skaffa valp men sen såg jag på ett program om omplaceringshundar o tänkte, aa, jag kan lika gärna skaffa en sån hund. har du tänk på hur moddade omplaceringshundar borde känna sig! jag menar, tänk om våra föräldrar bara skulle lämna oss på dagis när vi va små för att de inte kände för att hämta oss.. haha.. bra jämförelse! =) ja, jag har kvar mitt nr!! =) vi får se hur de blir!! ha de toppen! pusss!!

2007-03-01 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback