Morgonen

Ja, da var det TORSDAG igen. Snart fredag :D Borjade morgonen med att forsoka fa Brian att sova, funka inte sa bra, sa jag lade honom pa min sang, medans jag borja stada badrummet. Han brukar somna nar jag lagger han pa min sang. Men inte idag, men jag tankte han maste vara trott for han har varit vaken sen sex. Men jag lat honom leka istallet. Men han ville inte leka heller. Sa jag forsokte fa honom att somna, efter manga OM & MEN somna han, antligen! Sa jag tog tag i badrummet, sen innan jag skulle sopa golvena pa overvaningen tankte jag kla Grace. Men det ville inte hon. Sa vi hade ett litet brak, som jag vann saklart ;) Sa hon var kladd och klar och jag borja sopa hela overvaningen, sen torka jag aven golvena. Och nu ligger Brian pa min sang och sover, fortfarande, ska snart vacka honom. Och Grace sitter och malar. Och Pyret, JA hon bloggar :)

Vaderprognos: Solen lyser idag och himlen ar gra, men blir nog snart bla, hoppas jag. For da kan jag ga till dammen med barnen! 12.0c idag

Idag ar det aven TVATT-dag for mig, behover lite rena klader! Ar ju jobbigt nar man inte bor hemma, for har maste jag tvatta mina klader sjalv och jag tvattar dom separat. Sa jag maste vanta tills jag har en full maskin. Inte for att det tar uber lang tid for mig, byter ju klader tre ggr per dag typ ;)

Love Yours Sincerely
Pyret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du lilla gumman vad du sliter städar och tvättar och snyter ungar du är allt bra duktig du, jag är så stolt över dig jag gillar att vara din mamma. Jag är stolt över att ha 6 underbara barn samt 3 barnbarn de är inte klokt att jag har både barn och barnbarn.(jag som är så ung)
Det skall bli så roligt när du kommer hem,men det blir intensivt här hemma du skall träffa släkt och vänner samt en och annan dejt hi hi.I morgon kommer Petra och Adam och hälsar på det skall bli roligt det var längesen de var här.Ibland så tror jag att alla har glömt bort sin mamma men jag bor fortfarande kvar på samma plats samt samma tel nr.Men de har väl fullt upp med annat som är viktigare. Vad vet jag?? Skall jobba hela helgen igen har jobbat måndag till onsdag haft kollo(sportlov)med barnen på jobbet.Hoppas du får en bra fredag lilla gumman vi ses på bloggen i morgon igen jag ringer dig i morgon kväll. Kramar från Mamma och Lasse love you.

2007-02-22 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback