Sondag: Regn i Cork & Semlor

Oj, vilken natt. Var ju barnvakt och trott. Gick och lade mig vid elva. Halv ett horde jag Grace pavag in till foraldrarna, men eftersom dom inte var hemma sa borja hon grata. Jag gick in och hamta henne och lade henne i hennes rum igen. Hon somna efter en stund. Sen vakna Brian vid halv fyra och ville ha nappen. Urs och Dec var hemma men sov. tihii. Vid fyra vakna han igen och ville ha mat, sa jag gick ner med honom och bytte bloja innan han fick sin flaska. Sen somna han, men efter en halvtimme ville han ha nappen igen. Urs och Dec hade inte markt nagonting under natten :D

I morse var jag trott. Gick inte upp foren elva. Kaka lite frukost/lunch och kolla pa "Sa ska det lata" sen kom Stina och hamta mig sa akte vi in till stan :) Kika lite snabbt pa Pennyes, innan vi gick till insomnia och fika. Sen kom Sanna, Helena, Jon, Soren & Karl sa gick vi till Milano och kaka Pizza, STARKT men GOTT!
Sa gick vi hem till Danskarna och gjorde semlor eller Sanna hade gjort brodena tidigare. Sa vi lade bara i mandelmassan och spruta pa gradden ;) Supergott


127346-76

I morgon kommer Walle :D Och han har med sig lakris till mig ;) Stina har lovat att hamta, eller jag foljer ju sjalvklart med till flygplatsen men.
Kolla precis pa Stockholm Live fan va bra det ar :D Skratta sa jag grat. Magnus Betner ar sa javla bra, och goodloking too for den delen ;P synd bara att de hackade ganska mycket idag, Sist funka de superbra att se :( Men de funka iallafall. Skont att man kan se lite svensk TV nar man befinner sig drygt 200mil fran Sverige. BRA SVERIGE!

Vaderprognos:
Solsken hela formiddagen upp till 11c. Varre blev de pa eftermiddagen och kvallen da regnet kom :/ Nu ar de ca. 8.0c. Men de regnar ar kallt och blasigt *aargh*

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback