Stina is my suger daddy ;)

18:17 26-02-2007
Baby, my money is your money! dont you know that by now? =)

Var pa bio igar, med Stina. Nu fick vi antligen se Hannibal risingBra film, lite langdragen pa en del stallen, men BRA. Ser garna igen. Dom hade gjort nagon miss t.ex snacka inte lettiska nar dom befann sig i Lettland. Men sa ar det med film! Jag ger den iallafall 5P/5P

Idag jobbar jag, har precis duschat och gjort mig frasch. Ska ta och soppa och skura golvena nu. I kvall ska jag PACKA :) infor min hemresa pa fredag! Hinner nog inte med i morgon kvall, for jag ska nog ut till Stina da och ata lite middag. Sen pa torsdag ska vi nog pa BIO eller puben. Harriet kunde inte igar och inte Sanna heller, sa vi provar pa torsdag igen :P

Nej nu far jag satta igang, kanske skriver senare! eller en annan dag. Men jag lever iallafall :)

Puss sa lange ;)

Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:21:47
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback