Pixbox

Japp, da har jag oxa fixat mig Pixbox, sa nu kan ni titta pa mina bilder www.pyret87.pixbox.se :P Har laddat upp nagra bilder, eller jag haller pa :D
Ar ju ledig, och i kvall ska jag bara sitta hemma och se pa Desperate housewive :D

I morgon ska jag och Sanna ga pa stan, Stina skulle jobba sa. Men vi ska hem till henne pa kvallen :P Ska festa i morgon, tjihoo. SKA kopa mig en nya bikini i morgon och en tunika :) Sen ska jag forsoka spara min lon sa gott det gar :)

Var pa puben igar, med Stina, Sanna, Soren och Jon :) Det var trevligt, vi var pa en ny bar, vi inte varit pa forut, den var mysig. Sag jatteliten ut nar man kom in, men den var ganska stor visa det sig sen :D

fan va segt det tar att ladda upp bilder, En timme :/

Aja far val skriva har ett tag da, Forstar att ni inte laddar upp sa ofta Harriet och Sanna :P

Karolina va kul att du skrev! Det ar nastan ingen som skriver till mig langre :/ Vet inte varfor, hmm?! Det var jattekul att traffa dig oxa, ni far val ta och komma och halsa pa mig, du och Rikard :) Vore trevligt. hehe Jo vi hade jattekul nar vi jobba, kommer du ihag pask? haha eller i somras, nar vi akte bat med smattingarna, eller a vi kanske inte akte bat haha! Maste ses mer nasta gang jag kommer hem! Puss o Kram

Vaderprognos: Assa typ hostvader, vi har jattevarmt och fint, Solen har skinit idag och det var riktigt varmt ute, eller inte sommar-varmt men, A! Nu ar det ca 8c men det var 11-12c forut. Mysigt som satan :)

A, kan de snabba pa lite eller, Vill faktiskt ga och kolla pa DH :D och ata snickers :P

Vet inte vad jag ska gora LALALA har trakigt :/ Just de ska svara pa Niines brev idag oxa, har ju frimarken i planboken.

Forresten Mamoo maste de sta pa kvittona vad man har handlat? For pa mina star det bara PLU-numret. Det star inte "bok, troja, Bh, byxa, trosa etc." Ska skicka mina kvitton pa mandag, eller sondag!

Nej nu far det vara nog, Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback