sjuk

fan oxa, har gatt och blivit forkyld :( Usch, inge kul. Vill bara sova. Har varit jatte trott idag. Varit nara pa att somna flera ganger. Inte sa bra pa arbetstid kanske ?!

Var
pa bio igar, Jag o Stina vi sag Black Christmas den var bra! Man blev gott skraj assa. Som tur var att Stina korde hem mig nar den var slut. Sluta ju strax efter elva, kande inte direkt for att ta bussen hem ensam! Tack Stina :) Det far vi allt gora om, det var kul.

Jobbat idag. Jag och Grace har bakat muffins, med choklad glasyr. Jatte goda :P Sen har vi lekt skola, malat lite och stadat lekrummet. Sen har jag gosat med Brian, han ar sa sot!
Nu ska snart Ursula ta med sig barnen till LidL sa jag blir sjalv. Da ska jag lagga mig och sova. Ar sa trott. Ar val av forkylningen :( Tack tack!!

Vaderprognos: 12c, regn. Blasigt. Gratt och mulet. Trakigt vader. Sitta-inne-se-pa-film-och-mysa-under-tacket-vader :D

the one and only Pyret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback