Sms fran Mauritius? :S

De blev ingen Dirty dancing igar kvall/natt. Blev fast pa msn istallet. Sen kom Dec och Urs hem. Sa gick jag och lade mig vi typ tre kanske. Sen fick jag nagot konstigt mess i natt. De stod bara "Hi, how r u" Kanske inte verkar sa konstigt, men om jag sager att det var landsnummerskod +230. Da blir det wierd. Idag kolla jag upp eller Soren kolla upp pa natet vilket land som har +230. Nagon som kan gissa? Mauritius, jag kanner ingen javel dar. Ingen som ska vara dar heller. Helknas! Det ar ju lixom waaay langt bort. Aja vi far val se, om de kommer fler sms :S

Gick upp vid elva i morse. Och at frukost med hela familjen, typ andra gangen eller kanske tredje sen jag kom hit. Det var trevligt iallafall :D Sen ladda jag upp lite bilder pa pixbox, Chekka! Sen gick jag in till stan, och traffa Sanna och Soren som var bakfulla. Jag gick till Burger King at dom. Och nar jag bestallt och skulle betala "We don't take card" Sa det var ju bara att knalla bort till narmsta bankomat och ta ut pengar och ga tillbaka och bestalla pa nytt. Sen gick jag tillbaka till Sanna och Soren sa sag jag och Sanna pa nya avsnittet av Greys anatomy riktigt bra serie!

Och nu har jag kommit hem igen, for att ata middag med familjen, forsta sondagen sen jag kom tillbaks efter jul :P Ska bara slappa ikvall och se pa film, kanske dirty dancing ;) Ska till banken i morgon och oppna ett konto, antligen! Hoppas de funkar nu, annars ar de kris. Behover namligen betala rakningar pa onsdag senast! ooops :S men de loser val sig, hoppas jag.

Mamoo
kom pa en ide att jag ska skriva en bok, eller att jag ska gora en bok utav min blogg. For att jag skriver sa bra! Och varfor inte, vore lite kul :D en au-pairs tankar eller vad var de du sa Lasse? hehe Far val se nar jag kommer harifran.
Prata om nar jag ska aka hem foresten i fredags kvall. Dec fraga om de blir fore eller efter jul, efter tror jag. Och Urs sa jo, efter va? Men sen hur langt efter de far vi se, kanske Januari, Februari, Mars.. Ja vi far se helt enkelt. Men inte for evigt, jag lovar! Har ju massa framtidsplaner nu :D Som jag vill och SKA forverkliga! Vi far val se :P Det ar fortfarande mina hemligheter, sa shh

Vaderprognos: ca.8.4c inte direkt kallt, men lite inte varmt iallafall. Uppehall, valdigt molnigt men solen los igenom :) Lite gratt. Annars helt okej vader, for att vara Irland ;)

Pussigull & nyp i sjarten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback