Snö :D

Fick en harlig sovmorgon i dag, till nio :) Sen hade jag Brian fram till tva-halv tre ca. Han var ganska jobbig idag, eller inte sa men han var typ gnallig hela tiden. Men jag hann anda tvatta lite idag, eller rattare sagt all min tvatt :P Sen gjorde jag inte sa mycket mer. Orka inte, hehe.
I eftermiddags var jag borta pa banken for att skaffa mig ett irlandskt bankkonto, Ursula vad med. Men tydligen ar irlandarna knasigare an jag vet inte vad. Men man maste iallafall ha en rakning eller nagot dar det star ens namn och adress pa for att kunna oppna ett konto, hur knas ar de? Iallafall, Det kanske funkar anda, dom ska ringa mig i morgon eller nagot, for Ursula har ett konto dar och hon ar ju typ min chef och jag bor hos henne. Sa vi far val se, kanske loser sig. Annars vet jag inte hur jag ska kunna betala rakningarna hemma i Sverige :S

Akte aven in till stan idag, kopte mig en klanning, aven fast jag inte ska! Men den var jattesnygg, och min andra blev ju stulen. Sa A man kan saga att det var en nodvandig sak. Kosta 49.98€ men det var rea, sa jag fick den for 9.98€ :) Superbra! Kort kommer upp, senare!

Har kommit pa att jag har ju glomt av att skriva vaderprognos flera ganger. Sa idag kommer en, bra va Petra? ;)

Vaderprognos: Ovanligt nog (det snoar aldrig pa Irland, har typ inte gjort pa tre ar) sa snoa det idag :) hehe, nar man ar har :P Men det var typ snoblandat sa de ligger ju inte kvar. Men anda lite coolt! Var 2.3c i morse, men maste blivit varmare pa em! Solen sken och det var bla himmel sa :) Men nu ar det ratt och kallt igen, Ja man vanjer sig! :D

I kvall blir det en hemma-kvall pa mitt rum :) Ska se Tarzan och sen far vi se om jag orkar mer. Ska till frissan pa onsdag forresten for att ta ut mina extension. Sa kan jag spara dom och satta i en annan gang, typ till sommaren :) Far se om jag kanske fargar om haret nu oxa. Och fixar lite slingor, som jag gjorde i hostas men lite ljusare och fler slingor. Eller ska jag klippa mig? Det visar sig pa onsdag ;)

Pussisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla gumma......
Det var längesen jag skrev på din blogg men lovar att jag skall bli bättre på det....Du tycks ju parta alla dagar på Irland huvudsaken du har kul och det tycks du ju ha.Jag skickar hjortronsalt till dig idag så du kan baka dina drömmar ha.ha.Jag skall snart åka och jobba men ganska soft jobbar bara ett dygn sen åker jag och Lasse till Östmark det skall bli så himla skönt att få lite semester.....Du får ha det så bra så hörs vi syns på bloggen i morgon igen....Sköt om dig Kram Mamma Love You.Lasse hälsar också.

2007-01-23 @ 12:02:19
Postat av: Petra

Kanonbra med väderrapporten =)
Hoppas att du mår bra. Ska ni inte åka runt på Irland framöver? Om ni åker till Dublin så ska du få besöka en scrap-affär och handla den dära grejen till mig som vart stulen. Den är nämligen fortfarande slut... *snyft*
Älskar dig! Kramelikramizar

2007-01-23 @ 15:46:33
Postat av: mamma

Hej igen hoppas allt är bra med dig. Har kommit hem från jobbet nu samt varit och städat ur och tvättat bilen det var behövligt.Sandra klarade körkortet igår så nu går man inte säkert i Bohus längre ha ha...skall snart åka iväg och få min behandling det är ganska stelt men det blir bättre efteråt hoppas jag....vad skall du göra för nåt´roligt i helgen? Vilka fina bilder du lagt ut som man kan titta på.. Sköt om dig till nästa gång vi ses på bloggen jag ringer dig på fredag eller lördag Kramar i massor från Mamma och Lasse Love You.

2007-01-24 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback