Tisdag

Igar kvall fick jag hastigt och lustigt, vara barnvakt! Sa jag fick lagga bada barnen, var inga som helst problem. Foraldrarna behover alltid vara tva. dom undra hur jag lyckades? Hmm, lade Brian forst och sen Grace. Nemas problemas :)

Sa idag har jag praktiskt taget varit ledig :D Borja typ efter middagen. Da foraldrarna gav sig ivag igen. Lade barnen idag med, utan problem :) I morgon har jag ingen aning om hur jag jobbar, mer an att jag ska jobba kvallen. Ska till frissan i morgon oxa, och fixa haret. De mesta har borjat lossna :/

Har ar lilla sota Theo ;)
Theo Visst ar han Sot?! :D

Jobbar
kvall i morgon och pa torsdag oxa. Och fredag ar jag ledig, hela dagen :D Och lordag och sondag! Skont med lite ledigt!

Undrar vad som hander i helgen ? Festa kanske. men vi ska spara pengar jag o Sanna. Varan pakt ar den att vi far inte handla nagra onodiga klader/grejer. Om det ar nagot vi verkligen vill ha, Maste vi radgiva med varandra forst! Jag ska inte bryta mitt lofte :) I LOVE BOYS PANTS ar undantag ;)

Maste borja ut och ga mer, var ju sa duktig forsta veckan har i cork. Men sen borjade ju pub-livet ;) Jag far ta tag i det. Har iallafall borjat ata sunt, har inte atit brod en enda gang nar sen jag kom. Eller undantag hemma hos Soren i helgen, men det var grovt brod & Knackebrod! Imorse at jag havregrynsgrot, fanns visst havregryn i mitt hem :) trevligt, nu kan jag gora negerbollar med Grace. Men jag ska inte ata, det overlamnar jag till Lynch family :D

Skulle behova stada mitt rum tror jag, men jag orkar inte. Kanske skulle passa pa nu, nar jag har lite energi ? Men jag maste pissa forst hihiih

Snart min kara ;) Bara en manad kvar 

Bella
Du anar inte hur mycket jag saknar dig! Det gar inte beskriva. Och det borjar kannas som vi glider ifran varandra. Det far inte handa! Jag kan inte leva utan dig. Du ar den basta av alla! Alskar dig min van! Har kant dig i jag vet inte hur manga ar. Och jag vill verkligen INTE forlora dig, bara for att jag ar har borta. Nasta gang jag kommer till Sverige maste vi forsoka ses mer, garna under nyktra forhallanden ;)
Alla andra underbara vanner, ni vet vilka ni ar Jag saknar er sa fruktansvart mycket. Vi far inte tappa kontakten bara for att jag ar har pa Irland. Jag kommer ju hem till Sverige for gott om ett ar :)

Bella :) Min Bella :D

Jag och Ronja

















                             Jag & Ronja :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så kul me kort :D *blir roligare o läsa på något sätt* :D hur haru det då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback