Underbara helg :)

I fredags stannade jag hemma. Lag mest i sangen och kolla pa Desperate Housewive :D Det ar saa bra! Sen i lordags gick jag upp vid tio och vid tolv for jag in till stan for att shoppa en sista gang med Sanna. Vi har gjort en pakt, vi ska spara pengar! Jag kopte mig nya Boys pants :) Och den dar jattesnygga tunikan jag prata om, och en ny jeanskjol, eftersom den andra blev snodd :( Den har var jattesnygg oxa, lite lite kortare och rosa detaljer istaller for gron-gula :) Gillar den :D

Sen senare pa lordagen akte Jag och Sanna till Mahon Point for att mota Stina. Vi handla kak och akte hem till Stina for att laga mat och ata :) Det blev pasta tagliateli och nagon sas pa skina och creme fraiche och vitlok, typ. Gott iallafall :P Sen gjorde vi vitloksbrod, och eftersom irlandarna ar knas sa blev de misslyckat. Assa brodena lag i en plastforpackning och sedan i en storre plastforpackning. Pa ytterforpackningen star det: Do not remove from inner packet! (Vi har gjort dessa brod hemma och det funkar) Iaf vi satte in dom med plasten pa, efter ett tag borja det lukta brant da hade plasten smalt och brodena var svarta :/ Men vi skrapa bort de varsta och at iallafall, det smaka gott sa :P
Vinflaskorna kom naturligtvis fram till matlagningen :D Och efter maten blanda vi shot med vinet. Jag fick en flaska med shot fran Ursula :) Svartvinbars, med baren kvar i flaskan. Det stod att det gick och blanda med vin! Det var supergott :)

Vid tio kom taxin vi bestallt, eller Stina :) Akte in till stan, hem till danskarna. Dar vi oppnade annu en flaska vin :P Sen bar det av till Cubins, fettroligt stalle! Sanna och Soren forsvann typ. Jag slagga hos danskarna den natten, med Sanna :D
Pa sondag vid typ kanske ett gick jag upp. Jag och Sanna dom BASTA brudarna i stan :) Diskade at danskarna, ganska mycket disk. Sen at vi lunch, och efter det gick vi och handla lite mat och saker sa vi kunde laga chokladcheesecake :P Vi bjod in Harriet och Johan pa fika, Stina madde inge bra hehe :) Den var supergod iaf. Sen vid typ sex kaka vi middag, fryspizza :) Sen tog jag bussen hem vid sju. Kom hem och gjorde inte sa mycket, sag pa DH :) Mycket bra serie!

Och idag da, skulle jag komma ner vid sju for att Ursula sov inte hemma och Declan skulle till jobbet halv nio sa han behovde lite hjalp med barnen. Pyret the perfect girl... NOT! Vakna halv nio av att Ursula ringer min mobil *Oops* Aja det var ingen fara, Declan hade klarat sig bra utan mig. Jag fick ju kla bada ungarna i morse. Vid nio kom Helen, Ursulas syster hit och lamnade sin underbart sota Emmet. Som jag skulle passa idag. Han ar jattetyst av sig, och ganska blyg, men det gick battre och battre under dagen.
Har gjort massa saker idag, tvattat, strykit, lagat lunch, middag, stadat, varit vid dammen med ungarna, och pusslat. Sa nu ar jag ledig :D Kanns skont faktiskt. Kommer bli ganska mycket jobbande denna veckan och kanske nasta. For morfarn mar inge bra. Sa Ursula kommer vara dar ganska mycket. Men hon lova mig extra ledig efter det :)

Nej nu far jag sluta, Grace vill dansa med mig, sen ar det middag! Hors sen kanske
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback