Fredag :D

I morse kände jag bara för att softa, gick ner i morgonrock klockan åtta och gjorde allt utan stress :) Vid halv nio åkte Urs och Dec till jobbet. Jag åt frukost i lugn och ro, sen gick jag och tog på mig kläder medans Grace kolla Tv:n. Vid tio åkte vi till Ita och  barnen en sväng, när vi var där ringde Stina och ville att v skulle följa med och simma. Så vi åkte hem och käka lunch med Stina och barnen. Sen åkte vi och bada, barnen tyckte det var jätteroligt :) Sen åkte vi hem, så var vi hemma vid halv fem. Så jag strök lite ocg plocka i ordning innan Urs och Dec kom hem och vi åt middag. Eller jag åt nästan inget för jag och Stina ska ner till mobile senare så vi ska äta tillsammans :)

I helgen vet jag inte vad som händer, mer än att vi ska ner till mobile i kväll och sova tills i morgon. Och i morgon blir det nog SHOPPING, men vi får se :D

LENA: Gud va kul att komma hem igen, men lite jobbigt med flytten på en gång eller? Jodå jag hinner allt med en hel del, även fast jag passar två barn :) Lik mamma min ;) Synd att jag inte är i Sverige hade ju varit roligt att ses! Men det får väl bli en annan gång! Sköt om dig, KRAMAR

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback