Gårdagen

Igår var jag supertrött när jag gick upp vid åtta :S Gjorde Brians flaskor innan jag klädde mig. För att sedan köra Urs till jobbet. Efter vi lämnat henne åkte vi bara hem för att hämta en väska innan vi åkte till Ita, som passar Grace och Brians kusiner, Ciara och Emmet. Vi var där fram till tolv, sen åkte vi hem och Stina och Mary-ellen kom över på lunch :D Eller dom hade med sig lunch ;) När vi käkat baka jag bullar, kanelbullar :D Som blev SUPER goda, jag lovar! Ojoj, måste göra fler hehe. Sen stanna Stina och Mary-ellen till halv fem nästan, gjorde inte så mycket mest slappa och så. Sen hämta vi Urs på jobbet och åkte hem och fixa middagen. Eller den var ju redan gjord :) Jag kände mig inte så bra, hade ont i huvudet och var äckligt trött! Så efter middagen tog jag en dusch, då kände jag mig lite bättre. Så jag satt på Msn ett tag innan jag gick upp och läste lite innan jag vid nio gick och lade mig. När klockan var kvart över nio fick jag ett sms, som väckte mig. Jag sov asså redan kvart över nio. Somna om när jag läst sms:et och sov fram till halv åtta i morse, men låg kvar och snozza fram till åtta :D

Jag var lite seg i morse så jag gjode inte så mycket. Städa undan lite och strök, innan vi åkte till Ita (igen) Och nu är vi tillbaka har haft lunch, och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska möta Stina på mahon point runt fyra, men klockan är bara två. Det är ju torrt idag iallafall :D Jippie! Så jag vet inte, kanske en sväng till dammen, var ju ett bra tag sen. Jag ska iallafall inte hämta Urs på jobbet idag, det gör Dec :) Och ikväll ska jag och Stina ut och festa :) Förfest hemma hos Stina, eller hennes gamla hus som är tomt, sånär som på några sängar :) Det är ju fortfarande ingen som hyrar det huset än, så vi ska bo där i helgen :)
Nej nu ska jag texta Stina och påminna om vinflaskorna, dom behövs ju ikväll hehe. Vi ska bli fulla som ägg. Var ett bra tag sen vi festa tillsammans nu, midsommar var ju senast. På hennes grillkväll!

 Pussar så länge, (kanske inte uppdaterar så mycket i helgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback